استفاده از انواع پارکت در کلیه سبک های دکوراسیون مورد توجه قرار می گیرد. این موضوع به دلیل پیوند عمیق این کفپوش چوبی با طبیعت می باشد. به طور کلی از ایده های چوبی در سبک معماری، ساختمان سازی، چیدمان و ... بسیار استقبال می شود. این نوع چیدمان به دلیل پیوند عمیق با طبیعت مورد توجه افراد قرار می گیرد.

معرفی جنس چوب پارکت

پارکت از چوب های مختلفی همچون گردو، راش، بلوط و ... تهیه می شود. هر کدام از این چوب ها با درجه مقاومتی خاصی معرفی می گردند. به عنوان مثال چوب گردو از نظر مقاومتی در حد بالایی قرار دارد.

کفپوش ها در ابعاد بزرگ تری قابل سفارش هستند. این الگوها متناسب با نظر و سلیقه شما انتخاب خواهند شد. برای کفپوش چوبی هر اتاقی می توان از پارکت بهره مند شد. البته بیشترین دامنه استفاده از آن ها مربوط به راهروها می باشد. گزینه دیگر دامنه کارکردی این کفپوش ها به اتاق پذیرایی مربوط می شود.

اگر این کفپوش ها در اندازه، شکل و رنگ مناسبی انتخاب شوند، می توانند الگوی مناسبی برای بزرگ به نظر رسیدن اتاق های کوچک باشند.

کفپوش پارکت بلوط

چوب بلوط از گزینه های مناسب برای پارکت می باشد. بلوط دارای طبیعت همه کاره می باشد. از این رو برای طراحی بسیاری از نقاط منزل مورد توجه قرار می گیرد. رنگ چوب بلوط متمایل به زرد بوده و بیسکوییت کم رنگ را تداعی می کند. در نمونه درختان بلوط بالغ تر این رنگ به عسلی نزدیک می شود.

درخت بلوط جاذب خوبی برای رنگ دانه می باشد. همین موضوع نصب و بهره مندی از آن را در کفپوش ها راحت تر خواهد کرد.

کفپوش چوبی گردو

گردو یک چوب سخت با رنگ قهوه ای تیره می باشد. از چوب گردو نیز برای پارکت استفاده می شود. این نوع کفپوش چوبی زیبایی خاصی به محیط منزل می بخشد.

پارکت چوب گردو

این دو چوب بیشترین استفاده را در کفپوش چوبی دارند. گاهی نیز از ترکیب دو چوب برای تولید کفپوش چوبی استفاده می شود. در چنین حالتی چوب بلوط و گردو در تضاد با یکدیگر برای کف پوش منزل مورد استفاده قرار می گیرند و زیبایی فوق العاده ای را نصیب شما خواهند کرد.

خرید پوستر دیواری دیوارپوش کفپوش پارکت در فروشگاه آنلاین رونیا

تلفن : 2 - 44288700 - 021

آدرس : تهران . فلکه دوم صادقیه . برج گلدیس . طبقه 11 واحد 7

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 620
نمایش همه
علاقه مندی ها ()