لاستیک های خودرو تنها جزئی از خودرو هستند که در تماس با زمین می باشند. این اجزا علاوه بر تحمل وزن کل خودرو و سرنشینان آن، با گرفتن قدرت موتور و تغییر جهت با فرمان به حرکت در می آیند. علل به حرکت در آمدن خودرو آج هایی است که بر سطح لاستیک ها قرار داشته و باعث به وجود آمدن اصطکاک میان لاستیک و جاده می شوند و چسبندگی سطح لاستیک نیز از علت های حرکت و ترمز گرفتن به موقع در رانندگی می باشد. همانطور که متوجه شدید خرید انواع لاستیک در خودرو بسیار مهم می باشد. در ادامه ی مطالب نکاتی را به شما عرض میکنیم که باید هنگام خرید لاستیک به آن ها دقت کنید.

نکات مهم برای خرید لاستیک:

علاوه بر نوشته هایی که روی لاستیک ها درج شده و دقت به آن ها که ویژگی های لاستیک را داراست، مانند عرض لاستیک، تاریخ تولید، انقضا، بار مجاز، سرعت مجاز، چسبندگی، ساییدگی، جنس لاستیک و هر ویژگی که در ظاهر لاستیک ها می توان به آن پی برد توجه به نکات دیگری نیز ضروری است. مثلا باید هنگام خرید لاستیک بدانیم که هر چهار لاستیک خودرو از یک برند با مشخصه های یکسان باشند بهتر است تا اینگونه تعادل خودرو بهتر حفظ شود. همچنین هنگام خرید لاستیک علاوه بر نوع آن که رادیال یا بایاس باشد به تیوب دار یا بدون تیوب بودن نیز توجه شود. اگرقصد خرید لاستیک تیوبلس را دارید دقت کنید که تیوب لاستیک ها هنگام‌ تعویض لاستیک باید تعویض شوند.

برای ایمن سازی خودروی خود هیچ گاه از رینگ های پوسیده، جوش کاری شده و تاب دار و زنگ زده استفاده نکنید. از آنجایی که استفاده از لاستیک های بی کیفیت و غیر استاندارد باعث آسیب رسانی به سیستم انتقال قدرت خودرو و همچنین سیستم های تعلیق می شود، باید لاستیک هایی خریداری شود که از هر نظر استاندارد باشد. از نکته هایی که بعد از خرید تایر باید دقت شود باد لاستیک است که هنگام کنترل فشار باد، لاستیک ها باید سرد باشند و نیز اگر دمای لاستیک ها بالا بود، نباید باد اضافی لاستیک خالی شود. انواع لاستیک خودرو در برندهای مطرح ایرانی و خارجی نظیر انواع لاستیک کویر تایر ، بارز ، میشلن ،بلک لاین ، بوتو ، تری انگل و غیره را می توانید از فروشگاه چرخ و یدک خریداری نمایید.

ارتباط با ما

آدرس : تهران ، خیابان امیر کبیر شرقی ، روبروی حسینیه بنی فاطمه ، پاساژ  110 ، ط اول ، واحد 19

ایمیل : info@charkhoyadak.com

خط ویژه : 33502422-021--09106687003

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 590
نمایش همه
علاقه مندی ها ()