نایلون شیرینگ از انواع نایلون ها می باشد که در صنعت کاربرد بسیاری دارند. نایلون در سال های ۱۹۳۵ طی آزمایشاتی به طور کاملا اتفاقی ساخته و کشف شد. نایلون شیرینگ از کنار هم قرار گرفتن واحد های مونومری اتیلن ساخته شده که پلی اتیلن را می سازند. این نایلون های پلی اتیلنی در بسیاری موارد مانند بسته بندی های مختلف محصولات  در اصناف مختلف کاربرد دارند. این نایلون های شیرینگ همچنین دارای ویژگی های منحصر به فردی هستند که باعث کاربردی همه گیر در همه ی صنوف می باشد. از این ویژگی ها به شفافیت و درخشندگی، سبکی و قیمت پایین می توان اشاره کرد. در ادامه ی این مقاله مزایای استفاده ها گوناگون این نایلون را برای شما شرح خواهیم داد.

مزایای استفاده کردن از نایلون شیرینگ:

کاربرد نایلون شیرینگ مزایای زیادی دارد که در اینجا آن ها را بررسی خواهیم کرد. نایلون شیرینگ ها دارای موادی در ساختار خود می باشند که به آن ها خاصیت خمیری داده است که این لایه ی خمیری قابل تغییر، در شرایطی به حالت پلاستیک تبدیل می شوند.  نایلون های شیرینگ در دو نوع کدر و شفاف نیر تولید می شوند. نوع شفاف آن برای محصولاتی استفاده می شود که ظاهر محصولاتی که می خواهند بسته بندی شوند برای مشتری مهم می باشد و توع کدر آن برای بسته بندی و سفارش سازی محصولاتی است که قصد زدن لوگو و چاپ ‌کردن را دارند.

این نوع نایلون ها هنگامی که به عنوان پوشش روی محصولات، خصوصا غذایی قرار می گیرند  باعث می شود که علاوه بر این که هوا و گرد و خاک وارد بسته نشود، باعث وکیوم شدن و ایجاد خلا در بسته نیز خواهد شد. همان طور که می دانید این نایلون ها با توجه به خصوصیات مثبت و کاربرد بالایی که دارند قیمت پایینی دارند. مورد آخر نیز این است که به دلیل حساس بودن نایلون به بازه ی دمایی کم و شروع به کار نایلون در گرمای کم، باعث شده تا این‌نایلون از نظر انرژی هدر داده شده در رده های آخر قرار گیرند و بسیار به صرفه از نظر اقتصادی هستند. برای خرید و اطلاع از قیمت انواع نایلون شیرینگ با کارشناسان ما در ناب پلاستیک در تماس باشید.

اطلاعات تماس

دفتر تهران : بازار تهران خ ۱۵ خرداد روبروی پامنار نبش پاساژ سعادت

کارخانه ۱ : اتوبان آزادگان روبروی خلیج فارس خ فیروزبهرام خ استاد شهریار پلاک ۶

کارخانه ۲ : شهرک صنعتی شمس آباد بلوار بهارستان انتهای بلوار روبروی خواجه نصیر 

کارخانه ۳ : شهرک صنعتی شمس آباد بلوار نارنجستان گلبرگ ۱۲ 

شماره واتس اپ:  09360464803

شماره همراه:  09129339039

شماره تماس: 02144924002

ایمیل: naabplastic96@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 948
نمایش همه
علاقه مندی ها ()