فیلم استرچ یکی از محصولات پرکاربرد پلیمری است که از مواد اولیه پلی اتیلن سبک به کار برده می شود. به دلیل تکنولوژی پیشرفته ای که تولید فیلم استرچ دارد، در اکثر صنایع برای امور بسته بندی محصولات به کار برده می شود. با خرید فیلم استرچ پالت بند به راحتی می توان به صورت اتوماتیک بسته بندی محصولات را به همراه پالت انجام داد و بدین روش سرعت عملیات بسته بندی ارتقاء پیدا می کند.

فروش فیلم استرچ

در حال حاضر فروش انواع فیلم استرچ افزایش یافته است چون دارای مزایای متعددی می باشد. تولید فیلم استرچ به صورت تک لایه ای و چند لایه ای می باشد که متناسب با میزان کیفیت بسته بندی می توانید مناسب ترین نوع فیلم استرچ را تهیه کنند. همچنین تولید کنندگان متناسب با نیاز مشتریان می توانند تولید فیلم استرچ سفارشی را نیز داشته باشند که دارای اندازه و ویژگی های اختصاصی باشد. به عنوان مثال می توان به فیلم استرچ ضد اشعه ماورای بنفش و فیلم استرچ ضد الکتریسیته ساکن اشاره نمود.

فیلم های استرچ دارای مزایای متعدد می باشد که موجب کاربرد فراوان فیلم استرچ در بسته بندی محصولات شده است. محافظت کالا از گرد و غبار، اشعۀ UV ماورای بنفش، رطوبت و نم گرفتن، انعطاف پذیری بالا، ضرب کشش بالا و مقاومت بالا در برابر سوراخ شدن از جملۀ این مزایا می باشد.

قیمت فروش فیلم استرچ

با توجه به روش های مصرف دست و اتوماتیک، انواع فیلم استرچ دستی و فیلم استرچ ماشینی تولید شده است که کاربرد فیلم استرچ را بهبود می بخشد. در ضمن فروش فیلم استرچ به صورت رولی و بر حسب وزن کیلوگرم می باشد که در نتیجه آن قیمت فروش فیلم استرچ مشخص می شود.

شرکت ناب پلاستیک به عنوان یکی از شرکت های معتبر، چندین سال است که در زمینۀ تولید و فروش انواع محصولات بسته بندی از جمله انواع فیلم استرچ فعالیت می کند.

اطلاعات تماس

دفتر تهران : بازار تهران خ ۱۵ خرداد روبروی پامنار نبش پاساژ سعادت

کارخانه ۱ : اتوبان آزادگان روبروی خلیج فارس خ فیروزبهرام خ استاد شهریار پلاک ۶

کارخانه ۲ : شهرک صنعتی شمس آباد بلوار بهارستان انتهای بلوار روبروی خواجه نصیر 

کارخانه ۳ : شهرک صنعتی شمس آباد بلوار نارنجستان گلبرگ ۱۲ 

شماره واتس اپ:  09360464803

شماره همراه:  09129339039

شماره تماس: 02144924002

ایمیل: naabplastic96@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 987
نمایش همه
علاقه مندی ها ()