اکچویتور برقی

اکچویتور برقی نوعی از عملگر های کنترلی می باشد، که در راستای اتوماسیون صنعتی و کمک به مدیریت بهتر خطوط طراحی و تولید شده اند. این عملگرها دارای موتور الکتریکی هستند، و از آن ها می توان برای کنترل دستی و از راه دور شیرهای صنعتی استفاده کرد، این عملگر ها از یک موتور الکتریکی، سیستم کنترل و انواع گیربکس آیوما تشکیل می شوند. از مهمترین دلایل و پارامترهای خرید اکچویتور برقی می توان به کنترل خط تولید، قطع عملگر در شرایط خطرناک و کنترل آن از راه دور، افزایش و ارتقاء ایمنی کار و گشتاور مورد نیاز برای باز کردن و یا بستن شیر اشاره کرد. تمامی عملگر های کنترلی انرژی مورد نظر خود را برای تقویت و ارسال سیگنال به منظور تحریک سیستم ها از طریق منابع انرژی نظیر انرژی هیدرولیکی، مکانیکی، نیوماتیکی و الکتریکی تامین می کنند، و قیمت اکچویتور برقی نیز  بر اساس نوع موتوری که روی آن ها نصب شده است، متفاوت است. از معتبرترین تولیدکنندگان انواع عملگرهای برقی می توان به کمپانی  آیوما اشره کرد،که با بیش از نیم قرن تلاش مستمر و درخشان در صنعت تولید انواع عملگر های برقی و گیربکس های صنعتی بی رقیب می باشد.

این عملگر ها با استفاده از پیچیده ترین الگوریتم های روز دنیا تولید می شوند، و از مهمترین مزایای آن ها می توان به افزایش کارکرد سیستم، افزایش امنیت و حفظ محیط زیست اشاره کرد، به طوریکه امروزه در اکثر شرکت ها و صنایع بزرگ مرتبط با پایپینگ و تاسیسات مانند پتروشیمی، فرایندهای هسته ای، خطوط انتقال سیالات، نیروگاه ها و تصفیه خانه ها از انواع اکچویتور برقی برای کنترل و مانور بیشتر روی این تاسیسات عظیم استفاده می شود. بهترین و مطمئن ترین روش خرید انواع اکچویتور برقی مراجعه به نمایندگی های فروش این محصولات می باشد، زیرا این مراکز با تایید کمپانی آیوما دایر شده اند و تمامی خدمات پس از فروش این محصولات را نیز به مشتریان اعطاء می کنند.

فروش اکچویتور برقی در نمایندگی آنلاین گروه صنعتی برگزیدگان ضمن عمل به تعهدات شرکتی در قبال گارانتی و خدمات پس از فروش با ارزان ترین قیمت و بالاترین کیفیت انجام می گیرد.

آدرس شرکت : خیابان خیام شمالی مقابل درب شرقی پارکشهر پاساژ بزرگ خیام طبقه پنجم واحد 570

تلفن تماس : 02133904298-02133941736-09123019961

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 774
نمایش همه
علاقه مندی ها ()