عایق لوله به عنوان یکی از مهمترین محصولاتی است که در صنایع مختلف به کار برده می شود. با خرید عایق لوله به راحتی می توان سیستم های تأسیسات را نسبت به صدا، هدر رفت انرژی برودتی و گرد و غبار ایمن ساخت. بنابراین کاربرد عایق های لوله الاستومری در امور تأسیسات لوله کشی ساختمان، شرکت های گاز رسانی، سیستم آب و فاضلاب، شرکت های نفت و گاز و پتروشیمی، شرکت های شیمیایی و غیره حائز اهمیت می باشد.

خرید و فروش عایق لوله

خرید و فروش عایق لوله توسط شرکت و فروشگاه های پخش تجهیزات تأسیسات لوله کشی و کانال کشی صورت می گیرد که می توانید با توجه به نیاز خود به عایق لوله، مناسب ترین عایق لوله الاستومری را با قیمت ارزان و کیفیت عالی خریداری نمائید. برای آنکه عایق های لوله بازدهی لازم را داشته باشند، معمولاً از مواد اولیۀ مرغوب استفاده می شود که دوام و ماندگاری لازم را داشته باشند. در  صنایع مختلف می توانید شاهد استفاده از لوله های عایق باشید که برای جلوگیری از هدر رفتن انرژی های گرما و سرما از آنها استفاده می شود، ضمن آنکه به عنوان عایق صدا نیز استفاده می شوند. معمولاً لوله هایی که در سیستم های تأسیسات و کانال کشی از اهمیت ویژه ای برخوردار می باشند با لایه ای از عایق های لوله الاستومری پوشانده می شوند که علاوه بر برخورداری از ضخامت لازم، عایق گرد و غبار و حرارت نیز شده باشند.

قیمت خرید عایق لوله

قیمت خرید عایق لوله به جنس و ضخامت عایق های لوله بستگی دارد. در نتیجه با توجه به نوع لوله ها و محل قرار گیری لوله ها نیاز است که مناسب ترین عایق لوله با قیمت ارزان و کیفیت مرغوب خریداری شود تا دوام و ماندگاری لازم را در برابر شرایط محیطی داشته باشند. شرکت تولید کانال و دریچه کولر تهران دما محصولات و خدمات عالی با قیمت ارزان را در اختیار مشتریان خود قرار داده است. 

شرکت تهران دما به عنوان یکی از مهمترین شرکت های توزیع انواع عایق لوله در تهران فعالیت می کند.

آدرس دفتر مرکزی: تهران_خیابان آزادی_خیابان بیست و یک متری جی_ خیابان دامپزشکی_بعد از کوچه ی حسینی_پلاک 931_طبقه دوم

ایمیل: sherkate.tehrandama

مشاوره و فروش:   09125456950    09190888245

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 817
نمایش همه
علاقه مندی ها ()