اکچویتورauma سالهاست که به عنوان یک برند معتبر و با کیفیت در صنایع مرتبط با لوله و اتصالات مورد استفاده قرار می گیرد، معمولا از تمامی عملگر های کنترلی به منظور اجرای اتوماسیون صنعتی استفاده می شود، تا بتوان کنترل بیشتری روی سیستم های پایپینگ انجام داد. کمپانی بزرگ آیوما با بیش از 30 نمایندگی فعال در سراسر جهان در شمار برترین و معتبرترین شرکت های تولید کننده انواع عملگر های برقی و گیربکس های صنعتی می باشد، که فعالیت خود را در سال1964 در کشور آلمان آغاز کرده است، و از آن زمان تا کنون با به کارگیری پیچیده ترین فناوری های روز دنیا، رعایت بالاترین استاندارد های جهانی و تعامل سازنده با واحد های کنترل کیفیت محصولات، از جایگاه خود به عنوان برترین تولید کننده عملگر های کنترلی دفاع نماید، و از این منظر بی رقیب باشد.  قیمت انواع اکچویتور auma از مهمترین دلایل محبوبیت و استفاده از این عملگر های برقی در صنایع مختلف می باشد، زیرا در مقایسه با فضای امنی که برای پرسنل فراهم می کند بسیار مقرون به صرفه و اقتصادی می باشد، انعطاف پذیری بالا و سازگاری با محیط زیست از دیگر دلایل محبوبیت این برند آلمانی می باشد.

تمامی عملگر ها برای آغاز فعالیت خود نیازمند یک سیگنال قوی از یک منبع انرژی قدرتمند می باشد، که این منبع بسته به نوع سیستم و عملگر آن می تواند با جریان الکتریکی، فشار باد،  فشار نیوماتیکی، هیدرولیکی و مکانیکی باشد. خرید اکچویتورauma نسبت به دیگر برند های تولید کننده این محصولات از تقاضای بیشتر برخوردار است، و می توان گفت در شمار اولین انتخاب های شرکت های بزرگ و معتبر می باشد. عملگر های اکچویتورauma برحسب نحوه ی کارکرد و نوع استفاده از سیگنال کنترلی به دو دسته ی عملگر های خطی و دورانی تقسیم می شوند، و هر کدام از آن ها کاربرد خاص خود را دارند.

گروه صنعتی برگزیدگان از معتبر ترین نمایندگی های آنلاین فروش انواع اکچویتورauma می باشد، که مطابق با تعهدات شرکتی این کمپانی تمام محصولات آن را همراه با گارانتی و خدمات پس از فروش معتبر به دست خریداران می رساند.

آدرس شرکت : خیابان خیام شمالی مقابل درب شرقی پارکشهر پاساژ بزرگ خیام طبقه پنجم واحد 570

تلفن تماس : 02133904298-02133941736-09123019961

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 755
نمایش همه
علاقه مندی ها ()