فلنج جوشی به عنوان یکی از مهمترین قطعات و اتصالات فولادی است که در صنعت احداث خطوط لوله کشی های صنعتی مورد استفاده قرار گرفته می شود. فلنج به دلیل ماهیت و ویژگی که دارد بسیار حائز اهمیت می باشد و نسبت به عملیات جوشکاری اتصالات لوله به کار برده می شود. با خرید فلنج جوشی دیگر نیاز به استفاده از دستگاه جوش برای اتصال برخی از اتصالات لوله نمی باشد. در نتیجه به راحتی می توان اجزا و اتصالات لوله کشی را از یکدیگر تفکیک نمود. برای خرید فلنج جوشی به سایت مراجعه کنید.

خرید انواع فلنج جوشی

در بازار فروش اتصالات لوله کشی، فلنج جوشی با سطح صاف، فلنج های جوشی با سطوح برجسته، فلنج های گلودار جوشی، انواع فلنج کور، فلنج های روکار، انواع فلنج لبه دار، فلنج های دنده ای، انواع فلنج رزوه ای و فلنج با جوش های محفظه ای را می توان مشاهده نمود که از انواع فلنج جوشی محسوب می شوند. خرید و فروش فلنج های جوشی افزایش یافته است که نتیجۀ استقبال صنعت گران را در خصوص مزایای کاربرد فلنج های جوشی نشان می دهد. لازم به ذکر است که مطابق با استانداردهای ISO، API و اِی اِن اِس آی انواع کلاس فلنج طراحی شده است که توان مقابله با مقدار فشار مشخصی را دارا می باشند.

تنوع محصولات فلنج بسیار گسترده می باشد که علّت آن به نوع اتصالات و میزان برجستگی های دنده های اتصالات باز می گردد. معمولاً برای اتصالات غیر فولادی چون اتصالات چدنی می توان از انواع فلنج جوشی با سطح ساده استفاده نمود و در عین حال از فلنج های جوشی سطح برجسته برای اتصالاتی که دارای شیارهای برجسته می باشند، به کار برده می شود. برای خرید انواع فلنج از طریق لینک اقدام نمایید.

فروشگاه اینترنتی صنعت پایپ به عنوان یکی از فروشگاه پر فروش ابزارآلات صنعتی و لوله کشی فعالیت می کند و شرایط مساعدی برای خرید انواع فلنج جوشی را برای مشتریان فراهم نموده است.

آدرس: تهران خیابان خیام شمالی

ایمیل : info@sanatpipe.com

بهترین و سریع ترین راه مشاوره ارتباط از طریق واتس آپ می باشد. در تماس با کارشناسان ما حتما اعلام بفرمایید از سمت سایت صنعت پایپ تماس می گیرید و از تخفیف ویژه برخوردار شوید.

شماره تماس کارشناس فروش: 09128994542

شماره واتس آپ: 09128994542

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 758
نمایش همه
علاقه مندی ها ()