آیفون تصویری تک نما با توجه به ویژگی های بسیار زیادی که دارد امروزه مورد توجه افراد زیادی قرار گرفته است. انتظاراتی که هر فرد از یک آیفون تصویری دارد را می تواند در انواع آیفون تصویری تکنما دریافت نماید و از کیفیت بی نظیر آن رضایت کافی به دست خواهد آورد. در واقع باید بدانید شرکت تک نما محصولات زیادی را به مشتریان خود عرضه می کند که یکی از پرطرفدارترین آنها آیفون تصویری می باشد. رده قیمت هر یک از انواع آن تا حدودی شبیه به یکدیگر می باشد و شما می توانید هر یک را که بیشتر می پسندید را انتخاب کرده و در ساختمان خود نصب کنید.

مزیت آیفون تصویری تک نما :

 هر یک از انواع آیفون های تصویری که تولید شرکت های متنوعی می باشد دارای مزیت های مختلفی هستند که آیفون تصویری تک نما هم دارای مزیت های بسیاری می باشد و برخی از آنها که مهمتر می باشد عبارت است از :

- نصب انواع آیفون تصویری تک نما در ساختمان 80 درصد سیم کشی ساختمانی را کاهش می دهد، به همین دلیل اگر شما مایل نیستید سیم کشی زیادی در ساختمان خود داشته باشید می توانید از این آیفون تصویری استفاده کنید.

- ارتباط داخلی این آیفون یکی از مهمترین مزیت های آن به شمار می رود که شما با نصب تک نما می توانید با واحد نگهبانی هم ارتباط برقرار کنید.

- از جمله مهمترین مزیت های آیفون تصویری تک نما که بسیاری از افراد به آن اهمیت می دهند این است که به دوربین مداربسته و درب بازکن های تصویری متصل می شود.

- همچنین باید بدانید از دیگر مزیت های آن این است که قابلیت باز کردن درب های اتوماتیک را هم نیز دارد و شما اگر دارای درب اتوماتیک پارکینگ باشید می توانید به وسیله آیفون تصویری تک نما آن را باز کنید.

برای خرید و اطلاع تاز قیمت انواع آیفون تصویری به فروشگاه آکام سازه مراجعه نمایید.

ارتباط با ما

آدرس : تهران خیابان آزادی بعد از خیابان دکتر هوشیار پلاک 474 طبقه اول واحد 2

دفتر مرکزی و پخش آیفون تصویری TAKNAMA و محصولات درب پارکینگ MAHAKبا مدیریت امیر نوروزی
ایمیل: info@akamsazeh.com

شماره تماس : 02152871
پیام کوتاه : 50001040052871
فکس :  02152871 داخلی 109 

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 814
نمایش همه
علاقه مندی ها ()