تابلو ال ای دی روان چیست

تابلو ال ای دی از جمله تابلو های تبلیغاتی است، که با هدف معرفی خدمات و ویژگی های متمایز انواع کسب و کارها مورد استفاده قرار می گیرد و به طور کلی در دو دسته تابلو ال ای دی روان و تابلو ال ای دی ثابت قرار می گیرد. اصطلاحا به انواع تابلو های ال ای دی روان تابلو متحرک نیز می گویند که در انواع مختلف تک رنگ، سه رنگ و رنگی عرضه می شوند و قادرند انواع متون و جملات مختلف را با استفاده از انیمیشن و افکت های جذاب به نمایش بگذارند و  توجه مشتریان را به خود معطوف نمایند. تبلیغات بصری از هدفمند ترین و تاثیرگذارترین روش های جذب مخاطب می باشد، که امروزه با استفاده از ابزارهای بسیار مختلفی مانند تراکت، رسانه های عمومی و فضای مجازی و انواع تابلو و بنر به صورت دیجیتالی و  خاص انجام می شود. قیمت تابلو ال ای دی روان به موارد بسیاری از جمله نوع تابلو، رنگ های به کار رفته در آن، متریال مصرفی و تعداد LED ها بستگی دارد، اما با توجه به دوام این نوع از محصولات و قابلیت تعویض جملات و متون آن ها از قیمت های بسیار مناسبی برخوردار هستند.

از مهمترین مزایای استفاده از انواع تابلو ال ای دی روان می توان به مصرف بسیار پایین برق،عمر زیاد،قابلیت نصب در محیط های باز، تنظیم شدت نور و غیره اشاره کرد، که سبب شده امروزه بازار خرید انواع تابلو ال ای دی روان برای معرفی مشاغلی نظیر شرکت های تعاونی، هتل ها، فروشگاه های زنجیره ای، خرده فروشی ها، رستوران ها و نمایشگاه های مختلف بسیار پر رونق تر شود، از پر کاربرد ترین رنگ هایی که در ساخت انواع تابلو های ال ای دی روان به کار می روند می توان به سفید، آبی، قرمز و سبز اشاره کرد.

فروشگاه تابلو ساز اچ دی از بزرگ ترین و معتبرترین مراکز فروش انواع تابلو ال ای دی روان ، انواع تابلو چلنیوم و غیرهبا کیفیت بالا و قیمتی استثنائی می باشد، که روز به روز به مخاطبان آن افزوده می شود.

ارتباط با ما

آدرس : تهران سه راه افسریه ابتدای اتوبان بسیج نبش کوچه مرید آبادی

ایمیل:Yousefihadi90@gmil.com

شماره تماس : 09125173277 شماره تماس:02136092026

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 1034
نمایش همه
علاقه مندی ها ()