کاربرد های تابلو چلنیوم

تابلو سازی از اولین و موثر ترین روش های معرفی انواع فعالیت های اقتصادی می باشد، که تنها یک بار برای آن هزینه می شود، و تا سالها معرف کسب و کارتان خواهد بود. تابلو چلنیوم یکی از زیبا ترین سبک های تولید انواع تابلو های تبلیغاتی می باشد، که با ترکیبی از تابلو های کامپوزیت ، حروف برجسته و لامپ های LED، بهترین طرح های گرافیکی را همراه با نور پردازی عالی مدل سازی می کند تا در اولین نگاه مشتریان را جذب خود نماید.این تابلو ها از ترکیب آلیاژ های آلومینیوم و استیل ساخته می شوند، که وزن بسیار پایینی دارند و به سادگی نصب می شوند، و از دیگر مزایای آن می توان به مقاومت در برابر نور آفتاب، گرما، سرما، رطوبت، شست و شوی ساده،انعطاف پذیری، مصرف پایین انرژی و غیره اشاره کرد، که هزینه های تعنیر و نگهداری آن ها را بسیار پایین و متعادل نگه می دارد، به همین دلیل است، که طرفداران زیادی دارد. قیمت تابلو چلنیوم از دیگر دلایل محبوبیت این نوع از تابلو ها در بین مشاغل مختلف می باشد، زیرا در مقایسه با دیگر تابلو های استیل و پلکسی بسیار ارزان تر است.

تابلو چلنیوم با کیفیت و استاندارد در سایز های 7، 9 و 11 سانتی متر در انواع رنگ های نقره ای، طلایی و مشکی تولید می شوند، و در جنس های مر غوب آن امکان زنگ زدگی وجود ندارد، و تا مدت ها کیفیت و زیبایی خود را حفظ می کند. از انواع تابلو چلنیوم پر استفاده در صنایع مختلف می توان به  تابلو چلنیوم ساده، دوبل،کریستال، الماس، میرورلبه استیل طلایی، تک رویه، دورویه، فول کالر و غیره اشاره کرد، که متقاضیان سفارش و خرید تابلو چلنیوم  در ابتدا باید نوع طراحی، تابلو و متریال مصرفی را تعیین نمایند، تا سفارش خود را مطابق با سلیقه خود ثبت نمایند.

فروشگاه اینترنتی تابلو ساز اچ دی از معتبر ترین و باسابقه ترین مراکز فروش تابلو چلنیوم مطابق با سفارش مشتریان می باشد، که در کوتاه ترین زمان ممکن و با مناسب ترین قیمت انواع تابلو چلنیوم را طراحی و تولید می کند و در اختیار متقاضیان قرار می دهد.

ارتباط با ما

آدرس : تهران سه راه افسریه ابتدای اتوبان بسیج نبش کوچه مرید آبادی

ایمیل:Yousefihadi90@gmil.com

شماره تماس : 09125173277 شماره تماس:02136092026

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 1039
نمایش همه
علاقه مندی ها ()