عملگر برقی آیوما چیست

شرکت صنعتی آیوما در سال 1365 در کشور آلمان با هدف تولید انواع عملگر های برقی و گیربکس های صنعتی فعالیت خود را آغاز کرد، و اکنون در سراسر دنیا شعب فروش و نمایندگی خود را دایر کرده است. عملگر های برقی آیوما در صنایع پایپینگ و تاسیسات صنعتی مانند سیستم های تهویه مطبوع، نیروگاه ها، پالایشگاه ها، خطوط انتقال سیالات و غیره کاربرد دارد. سازگاری با محیط زیست، قیمت بسیار مناسب، ضریب امنیتی بالا، قابلیت تعمیر و پشتیبانی از مهمترین مولفه هایی هستند که عملگر برقی آیوما از آن ها تبعیت می کند، و سبب رشد صنعتی و شکوفایی تولیدات در صنایع تاسیسات و پایپینگ شده است. شیر های کنترلی تجهیز شده با استفاده از انواع عملگر برقی آیوما قادر هستند درحالت های باز و بسته و در توان های درصدی 4 تا 2 میلی آمپر و یا 0 تا 10 به وظایف خود عمل نمایند.قیمت انواع عملگر برقی آیوما در مقایسه با دوام و کیفیت این برند آلمانی بسیار مقرون به صرفه می باشد، و  سالهاست که مورد تایید خریداران و فعالان این حوزه قرار گرفته است.

انواع اکچیویتور برقی آیوما از لحاظ سطح ایمنی و استاندارد به تایید سازمان های بین الملی استاندارد رسیده اند و تیم تحقیق و پژوهش آن در قسمت تضمین کیفیت سالهاست که به صورت مستمر با سازمان های اعطاء گواهینامه فعالیت می کنند، و توانسته اند از نظر کیفیت و اعتبار سنجی در بالاترین سطح تولید انواع عملگر های برقی قرار بگیرند.  متقاضیان خرید عملگر برقی آیوما می توانند با مراجعه به مراکز فروش و نمایندگی های عرضه مستقیم این محصولات را با مناسب ترین قیمت و همراه با ضمانت اصالت کالا و خدمات پس از فروش خریداری نمایند.

گروه صنعتی برگزیدگان از معتبرترین نمایندگاهی فروش انواع عملگر برقی آیوما همراه با قطعات و خدمات پس از فروش این محصولات می باشد، به طوریکه با مراجعه به وب سایت این مرکز و مشاهده انواع محصولات آیوما، می توان نسبت به ثبت سفارش خود اقدام نمود.

ارتباط با ما

آدرس شرکت : خیابان خیام شمالی مقابل درب شرقی پارکشهر پاساژ بزرگ خیام طبقه پنجم واحد 570

تلفن تماس : 02133904298-02133941736-09123019961

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 851
نمایش همه
علاقه مندی ها ()