عملگر برقی چیست

کنترل شیرآلات دستی و مدیریت فشار و جریان سیالات درون لوله ها از بزرگ ترین مشکلات صنعت تاسیسات و پایپینگ می باشد، که با مطرح شدن ایده استفاده از انواع عملگر برقی و تغییر مکانیزم دستی این شیرآلات، به کنترلی و از راه دور این مشکل با صرف هزینه ی بسیار کمی برطرف شد، و استفاده از عملگر های برقی در صنعت پایپینگ به یک اساس و ضرورت در پروژه های بسیار حساس و بزرگ صنعتی مبدل گشت. کمپانی معتبر آیوما از اولین و مطرح ترین صنایع تولید کننده انواع عملگر برقی آیوما و گیربکس های صنعتی می باشد، که برابر با بالاترین استانداردهای جهانی تولید و عرضه می شوند، و می توان گفت این نوع از عملگر ها از لحاظ ویژگی های کیفی و امنیت بی رقیب می باشند.  از مهمترین نکاتی که در هنگام خرید انواع عملگر برقی باید به آن توجه شود می توان به قدرت آن عملگر اشاره کرد که باید متناسب با سایز شیری که روی آن نصب می شود، و میزان فشار سیال درون خطوط لوله کشی انتخاب شود، تا در فرایند نصب و پیاده سازی با مشکل مواجه نشد.

از انواع عملگر برقی که در صنعت پایپینگ و تاسیسات طرفداران بسیار دارد می توان عملگرهای خطی، دورانی پیوسته و دورانی با زاویه محدود را نام برد، که بر حسب نوع و سایز شیرآلات مورد استفاده قرار می گیرند و مکانیزم عملکردی متفاوتی دارند، اما در مجموع وظیفه ی کلی آن ها کنترل فشار سیالات و باز و بسته کردن شیرآلات به صورت اتوماتیک می باشد. قیمت عملگر برقی در مقایسه با مزایایی که برای کاربران به همراه دارد، نظیر ایمنی، سازگاری با محیط زیست، انعطاف پذیری و غیره بسیار مناسب می باشد.

گروه صنعتی برگزیدگان از معتبرترین نمایندگی های فروش اکچویتور های برقی در برند آیوما می باشند، که تمامی محصولات خود را همراه با گارانتی اصالات کالا و خدمات پس از فروش با نازل ترین قیمت عرضه می کند.

ارتباط با ما

آدرس شرکت : خیابان خیام شمالی مقابل درب شرقی پارکشهر پاساژ بزرگ خیام طبقه پنجم واحد 570

تلفن تماس : 02133904298-02133941736-09123019961

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 767
نمایش همه
علاقه مندی ها ()