معرفی انواع عملگر auma

عملگرauma از سری عملگر های برقی است، که بر روی شیرآلات دستی و مکانیکی قرار می گیرد، و مکانیزم کار با آن ها را به صورت اتوماتیک و کنترلی تغییر می دهد، از این عملگر ها در صنایع مختلف نظیر پالایشگاه ها، نیروگاه ها، سیستم های تهویه مطبوع و غیره استفاده می کنند، تا ضمن کنترل ساده تر این سیستم ها و تنظیم جریان فشار سیالات ، ضریب ایمنی و شاخص امنیت را در پروژه های بزرگ تاسیساتی افزایش دهند. ورود انواع عملگر auma به صنعت تاسیسات و پایپینگ آغاز دوره اتوماسیون صنعتی در انواع سیستم های لوله کشی و هدایت و مدیریت بهتر سیالات بوده است. قیمت عملگرauma از نظر سطح بالای امنیتی که به وجود می آورد، و همین طور سازگاری آن با محیط زیست و انعاطف پذیری که در هنگام نصب و راه اندازی دارد، بسیار مقرون به صرفه و اقتصادی می باشد. این عملگر های برقی و کنترلی با تحریک شیرآلات با استفاده از انواع انرژی های الکتریکی، هیدرولیکی و نیوماتیکی عمل می کنند و کنترل شیرآلات را به دست می گیرند.

انواع عملگر auma با استفاده از تکنولوژی های پیچیده و روز دنیا تولید می شوند، و سالهاست در این صنعت همتایی ندارند. بخش کنترل کیفی صنایع آیوما تمامی مراحل تولید محصولاتش را به صورت جزء به جزء توسط سازمان های معتبر استاندارد جهانی بررسی می کند، و گواهینامه های لازم را از این مراکز دریافت کرده است، تا همواره از لحاظ کیفیت ساخت و دوام در بالاترین رتبه های جهانی قرار بگیرد. متقاضیان خرید عملگرauma را اغلب صنایع بزرگ و حساسی تشکیل می دهند که امنیت و دوام محصولات در آن ها از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

از بزرگترین و معتبرترین نمایندگی های فروش عملگرauma می توان به گروه صنعتی برگزیدگان اشاره کرد، که تمام تولیدات این کمپانی معتبر را همراه با تضمین کیفیت قطعات یدکی اکچویتورهای آیوما و مناسب ترین قیمت موجود در بازار در اختیار متقاضیان آن در سراسر کشور قرار  می دهد.

ارتباط با ما

آدرس شرکت : خیابان خیام شمالی مقابل درب شرقی پارکشهر پاساژ بزرگ خیام طبقه پنجم واحد 570

تلفن تماس : 02133904298-02133941736-09123019961

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 721
نمایش همه
علاقه مندی ها ()