معرفی نمایندگی اپتکس:

نمایندگی اپتکس از مراکزی در ایران است که به پخش محصولات اپتکس می پردازد. شرکت اپتکس از تولید کنندگان بنام و دارای برند معروفی در ژاپن است که به تولید محصولات مربوط به اتوماسیون صنعتی می پردازد. این برند دارای کیفیت بالا و مقاوم  در تولیدات خود می باشد و این کیفیت بالا باعث نامی شدن و فروش محصولات اپتکس در سراسر دنیا شده است. شرکت اپتکس برای سهولت در فروش محصولات خود به اعطای نمایندگی به کشور های زیادی پرداخت که یکی از این کشور ها، ایران می باشد. در کشور ما نمایندگی های اپتکس در مناطق گوناگونی وجود دارد که دارای نشان رسمی نمایندگی از شرکت اپتکس ژاپن می باشند. این نمایندگی دارای اکثر محصولات تولیدی توسط اپتکس است.

محصول شرکت اپتکس چیست؟

 شرکت اپتکس ژاپن به تولید انواع و اقسام سنسور های نوری و سنسور های لیزری می پردازد و نمایندگی اپتکس در سراسر دنیا به فروش آن ها می پردازند. سنسور های اپتکس موجود در بازار، از بالاترین و بهترین کیفیت ها ی سنسور ها برخوردار هستند و همچنین در بین انواع سنسور با برند های دیگر شهرت بالایی دارند. دقت بالای این سنسور ها  و عملکرد سریعی که این سنسورها در تبدیل سیگنال ها دارند آن ها را به معروفیت خاصی رسانده است.

محصولات شرکت اپتکس فقط محدود به سنسور ها نمی شود و می تواند به تولید حسگر هایی که تصویری هستند و علاوه بر رنگی بودن، دارای دوربین، مانیتور، ریموت و روشنایی نیز هستند اشاره نمود. این حسگر ها در سال ۲۰۰۲ عرضه شد که جزء دستاورد های عظیم اپتکس به شمار می رود. این دستاورد های عظیم، شرکت اپتکس را به شهرت رساند و فروش و همکاری آن را با شرکت های صنعتی بزرگ دنیا آشنا کرده و فروشش را به چندین برابر رساند. نمایندگی اپتکس با تضمین کیفیت کالا و ارائه ی ضمانت و همچنین خدمات پس از فروش اقدام به فروش محصولات اپتکس خواهد کرد و در ضمن خرید، اطلاعات کاملی را درباره ی نحوه ی استفاده و نوع کالا در خدمت مشتریان خود قرار می دهد. همچنین برای سهولت در خریداری این محصولات می توان علاوه بر مراجعه ی حضوری به خرید غیر حضوری اکتفا نمود.فروشگاه تهران اتوماسیون از جمله نمایندگی های اپتکس است که عرضه کننده انواع سنسور و سایر تجهیزات اتوماسیون صنعتی می باشد.

ارتباط با ما

آدرس : تهران، لاله زار جنوبی، جنب بانک ملت، پاساژ بوشهری، طبقه همکف، پلاک ۶۷

ایمیل : info@teh-automation.com

شماره های تماس : ۳۳۱۱۷۷۲۳  ۰۲۱ - ۳۳۱۱۷۶۵۱  ۰۲۱ - ۳۳۹۴۴۸۴۲  ۰۲۱

تلفکس : ۳۳۹۴۴۸۱۲  ۰۲۱

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 1017
نمایش همه
علاقه مندی ها ()