کمپرسور ماشینی است که برای افزایش فشار گازها و بخارها که سیالات تراکم پذیر است استفاده می شود. بهره برداری از کمپرسورها از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. در صنایع مختلف، لوازم پزشکی، لوازم خانگی، صنایع هواپیمایی و... از کمپرسورها استفاده می شود. 

کمپرسور های اسکرو در سیستم های تهویه و سردخانه ها به کار برده می شود و در ظرفیت های 70 تا 2600 کیلو وات در تهویه و تبرید مورد استفاده قرار می گیرد. این نوع می تواند جایگزین مناسبی برای کمپرسور های دیگر مانند پیستونی و گریز از مرکز باشد.

کمپرسور اسکرو دارای سیستم هایی از قبیل؛ سیستم هواساز، سیستم جدا کننده هوا از روغن، سیستم خنک کننده و سیستم کنترل هوشمند است.

عملکرد این نوع کمپرسور بدین گونه است که، تسمه های موجود در آن نیرو را از الکتروموتور به مارپیچ ها انتقال می دهند. این نیرو باعث حرکت کردن مارپیچ ها در جهت خلاف یکدیگر می شود. این حرکت خلاف جهت موجب می شود تا محلی که مارپیچ ها در آن قرار دارند که واحد هواساز نامیده می شود، خلا ایجاد شود. خلا باعث می شود تا هوا و روغن به مقدار معینی در واحد هواساز انباشته شود. طراحی خاص مارپیچ ها مخلوط هوا و روغن را از قسمت انتهایی واحد هواساز به صورت فشرده به بیرون هدایت می کند.

سیستم هواساز کمپرسور اسکرو از واحد هواساز، الکتروموتور، فیلتر های هواکش و دریچه تنظیم هوای ورودی تشکیل شده است.

سیستم کنترل هوشمند این انواع کمپرسور ، مهمترین قسمت یک کمپرسور اسکرو می باشد. این قسمت وظیفه کنترل تولید هوای فشرده از زمان ورود هوا به داخل دستگاه تا خروج هوای فشرده از آن را دارد و این وظیفه را به صورت خیلی دقیق انجام می دهد. کنترل هوشمند این نوع کمپرسور با استفاده از ترموستات، پرسر سوئیچ، دریچه تنظیم مکش هوا، فشار سنج ها، تابلو برق و... انجام می شود.

مزیت کمپرسور اسکرو نسبت به سایر کمپرسورها، لرزش کمتر آن به دلیل حرکت مداوم گاز به همراه حرکت دورانی، ساختار ساده آن، قطعات کمتری که دارد اما در مقابل ظرفیت بیشتری داشته و بازدهی آن نسبت به سایر کمپرسورها بیشتر است. برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در هوامدار در ارتباط باشید.

تماس با ما

آدرس كارخانه : تهران ، شهرك صنعتي چهاردانگه،‌مجتمع صنفي سهند،‌سوله هاي بنقش، پلاك 3/805

دفتر مركزي :تهران, خیابان آزادی شماره 308 واحد 13

تلفن : ٦٦٨٣٢٧٧٠ -  ٦٦٨٨٤٣٠٥ - ٦٦٨٦٧٢٠٧

فکس: ٦٦٨٦٤٥٧٢

پست الکترونیک:  info@havamadar.com

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 1066
نمایش همه
علاقه مندی ها ()