کلمه‌ی استاندارد در واقع معانی و مفاهیم جامعی را دنبال می‌کند؛ ولی به طور کلی می‌توان به میزانی و شاخصی مشخص از کیفیت مورد تایید اکثر جهان برای محصولی مشخص می‌باشد. به سازمان هایی که بر این کیفیت ها نظارت دارد؛ برای تولید کالاها یا خدمات با کیفیت تر، سازمان استاندارد می‌گویند.

    کالاهای مختلف استاندارد های مختلف دارد و گاهی یک محصول چندین استاندارد مختلف را باید داشته باشد. برای داشتن محصول با کیفیت تر و مطلوب تر باید به استاندارد های مختلف توجه کرد. در این جا محصول مورد نظر ما انواع مخزن هوا است؛ که از استاندارد های آن ASME را می‌توان نام برد؛ که  مهم ترین آن ها است.

استاندارد مخزن هوا

ASME    مخفف AMERICAN SOCIETY OF MECHANICAL ENGINEERS می‌باشد که آن انجمن مهندسان مکانیک آمریکا معنی شده است؛ که برای افزایش تمرکز بر این حوزه تاسیس گردیده است. این انجمن در سال 1880 جهت تدوین تانک ها یا مخازن بخار فعالیتش را شروع نمود. این موسسه به منظور بالا رفتن سطح علمی و پیشرفت جوامع علمی، سرمایه گذاری های مختلفی در این باره کرده و به همین منظور جزو بزرگترین ناشران تخصصی و علمی می‌باشد. این موسسه قدیمی و بزرگ از بزرگترین تدوین گران استاندارد است، که بیش از600 استاندارد و آیین نامه های گوناگون را تدوین نموده است. اکثر این آیین نامه ها و استاندارد ها در زمینه های مختلفی مانند: دیگ بخار، آسانسور، مخزن های هوای فشرده و... می‌باشد.

استاندارد UW-50

  این بخش از استاندارد ASME VIII بیانگر این است که تمام جوش های نزدیک به حفره ها و جاهایی که احتمال ترک خوردن آن هست به طور دقیق با ذرات مغناطیسی و مایع نفوذی مورد آزمون و وارسی قرار بگیرد.

استاندارد  BS5500

 بر اساس این استاندارد تمام طراحی ها و محاسباتی که در ساخت مخزن هوا مورد استفاده قرار گرفته شده است را، به طور کامل وارسی و تست می‌کنند. آزمون های غیر مخرب حجمی و ترک یابی باید به طور کامل برای مخزن های هوا استفاده شود. برای خرید و کسب اطلاعات بیشتر در زمینه انواع کمپرسور و همچنین مخزن هوای با کارشناسان ما در هوامدار در ارتباط باشید.

تماس با ما

آدرس كارخانه : تهران ، شهرك صنعتي چهاردانگه،‌مجتمع صنفي سهند،‌سوله هاي بنقش، پلاك 3/805

دفتر مركزي :تهران, خیابان آزادی شماره 308 واحد 13

تلفن : ٦٦٨٣٢٧٧٠ -  ٦٦٨٨٤٣٠٥ - ٦٦٨٦٧٢٠٧

فکس: ٦٦٨٦٤٥٧٢

پست الکترونیک:  info@havamadar.com

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 1063
نمایش همه
علاقه مندی ها ()