همه دستگاه های جوشکاری با استفاده از برق شهری با ولتاژ 220 ولتاژ استفاده می کنند. تمامی قطعات داخلی دستگاه جوش و اتصالات سیم ها و کابل ها باید طوری باشد، که حفاظت شده و محکم باشند. بایستی دقت کرد تا فن و سیستم خنک کننده دستگاه سالم باشد تا دستگاه گرم نشود.

کار جوشکاری یکی از خطرناک ترین کارها محسوب می شود که خطراتی مانند برق گرفتگی، آتش سوزی و انفجار، آسیب دیدن چشم، سوختگی بر اثر پاشیدن مواد مذاب و... به دنبال دارد. بنابراین علاوه بر ایمنی انواع قطعات داخلی دستگاه جوش ، بایستی برای محافظت از بدن و محیط از تجهیزات و وسایل خاصی استفاده کرد.

ماسک جوشکاری یکی از وسایلی است که برای جلوگیری از آسیب دیدن چشم، سر و صورت بایستی هنگام جوشکاری از آن استفاده کرد. جنس این ماسک ها نیز باید سبک و مقاوم و نسوز باشد و به صورت کلاهی و قابل تنظیم باشد تا جوشکار بتواند از هر دو دست خود برای کار استفاده کند.

همچنین در ماسک جوشکاری، شیشه دو لایه به کار می رود که شیشه بیرونی به عنوان محافظ شیشه درونی به کار برده می شود. شیشه درونی بر اساس جنس قطعه مورد نظر برای جوشکاری، شدت جریان و نوع الکترود انتخاب می شود و باید رنگ آن تیره ترین شیشه ای باشد که بتوان با آن حوضچه مذاب را دید.

علاوه بر این استفاده از لباس مخصوص جوشکاری و کفش ایمنی ضروری است. به هنگام سنگ زدن و یا پاکسازی سرباره جوش با برس سیمی مخصوص بایستی از عینک های مخصوص سفید و شفاف استفاده کرد. همچنین باید از مچ بند، پیش بند و دستکش مخصوص و نسوز هنگام جوشکاری استفاده کرد.

جرقه های ایجاد شده هنگام جوشکاری ممکن است باعث آتش سوزی شود. بنابراین بایستی محیط جوشکاری نیز از ایمنی لازم برخوردار باشد و در نزدیکی مواد آتش زا مانند مواد نفتی و... خودداری کرد. کارگاه و محل جوشکاری بایستی دارای سیستم اطفای حریق و همچنین سیستم تهویه مناسب باشد. قطعات استفاده شده در جوشکاری را پس از انجام کار نباید در معرض تماس با بدن قرار داد. فروشگاه ابزار آذین انواع دستگاه جوش و قطعات آن را عرضه می نماید.

برای برقراری ارتباط با کارشناسان ما در ابزار آذین از راه های ارتباطی زیر اقدام نمایید.

آدرس : تهران ، نرسیده به میدان حسن آباد ، کوچه شجاعی، بن بست جمالدار2، پلاک30 ، واحد3

شماره تماس : 66723616-021 /66171735-021

ایمیل : info@abzarazin.com

همراه : 09125483995

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 1167
نمایش همه
علاقه مندی ها ()