لرزه گیر به عنوان یکی از ابزارآلات مهم در خطوط لوله کشی تأسیسات می باشد. با خرید لرزه گیر می توان به راحتی از انتقال لرزش و صداهای ناشی از خطوط لوله کشی جلوگیری نمود. نکت، قابل توجه این است که در برخی از موارد نصب لرزه گیر در شبکه های لوله کشی ضرورت دارد و به عملکرد صحیح خطوط کمک می کند.برای اطلاع از  قیمت لرزه گیر ارزان  به سایت مراجعه نمایید.

خرید انواع لرزه گیر

در واقع می توان ذکر نمود که انواع لرزه گیر می تواند به نوعی به عنوان ضربه گیر عمل کند. خرید لرزه گیر و نصب آن در خطوط لوله حائز اهمیت می باشد و نیاز است که هنگام اجرای پروژه های خطوط تأسیسات مورد استفاده قرار گرفته شود. لرزه گیر آکاردئونی و لرزه گیر لاستیکی از انواع لرزه گیر صنعتی است که در خطوط مختلف سیستم های تأسیساتی، کمپرسور، پمپ ها، انواع فن، توربین و غیره به کار برده می شود. با خرید لرزه گیر میان خطوط لوله می توان از ایجاد لرزش، ارتعاشات، سر و صدا، فرسایش خطوط لوله کشی و مواردی از این قبیل جلوگیری نمود و از بروز مشکلات متعدد ممانعت کرد. کاربرد ابزار لرزه گیر به نحوی است که علاوه بر قابلیت جذب لرزش های بوجود آمده، همچنین امکان حذف ضربه های قوچ و شوک زده نیز فراهم می باشد.

خرید و فروش لرزه گیر بیش از پیش رونق یافته است که این مسئله به دلیل افزایش و بهبود عملکرد خطوط تأسیسات  لوله کشی می باشد. با خرید لرزه گیر آکاردئونی می توان کارکرد بهتری را برای خطوط لوله در محیط های بسیار خوردنده فراهم نمود. در نتیجه استهلاک زودرس خطوط لوله را مرتفع ساخت.برای اطلاع از قیمت لرزه گیر لاستیکی به سایت مراجعه کنید.

فروشگاه اینترنتی صنعت پایپ به عنوان یکی از فروشگاه های پخش انواع لرزه گیر در تهران فعالیت می کند. بنابراین برای خرید انواع لرزه گیر برای سیستم های خطوط لوله، پمپ، سانتریفیوژ و سایر دستگاه ها با واحد فروش صنعت پایپ تماس بگیرید.

آدرس: تهران خیابان خیام شمالی

ایمیل : info@sanatpipe.com

بهترین و سریع ترین راه مشاوره ارتباط از طریق واتس آپ می باشد. در تماس با کارشناسان ما حتما اعلام بفرمایید از سمت سایت صنعت پایپ تماس می گیرید و از تخفیف ویژه برخوردار شوید.

شماره تماس کارشناس فروش: 09128994542

شماره واتس آپ: 09128994542

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 716
نمایش همه
علاقه مندی ها ()