لاستیک  چیست

از مهمترین قطعات سیستم انتقال قدرت در خودروها می توان به لاستیک اشاره کرد، که در صورت خرابی و یا اختلال در حرکت آن ها ایمنی خودرو با مخاطره مواجه می شود، بطوریکه بررسی دائمی چرخ ها را می توان در شمار برنامه های روزانه مالکان خودرو قرار داد. دامنه ی عملکردی تایر ها تنها به حرکت خودرو ختم نمی شود، و می توان صرفه جویی در مصرف سوخت،جذب فشارها و ارتعاشاتی که بر اثر ناهمواری های جاده به خودرو منتقل می شود و هدایت و کنترل بهتر خودرو را در شمار وظایف اصلی این قطعه مصرفی دانست، که در صورت نامرغوب بودن و خرابی ممکن است، به دیگر قطعات خودرو نیز آسیب وارد نماید، و هزینه های نگهداری و تعمیر انواع ماشین آلات را بالاتر ببرد. از مهمترین معیارهای خرید انواع لاستیک که معرف کیفیت و دوام تایرها نیز می باشد می توان به نرمی تایر، انعطاف پذیری،کارکرد مناسب،چسبندگی بهتر و وزن سبک آن ها اشاره کرد، که در تعیین قیمت لاستیک هم بسیار موثر هستند.

 انواع لاستیک را بر حسب کیفیت و متریالی که در تولید آن ها به کار رفته است، را می توان در دسته های رادیال و بایاس قرار داد، انواع تایر رادیال با استفاده از الیاف و رشته های فلزی ساخته می شود، که با استفاده از جدیدترین تکنولوژی های روز دنیا طراحی می شوند، و کیفیت و دوام آن ها در مقایسه با تایرهای بایاس در شرایط مساوی در حدود 40 تا 60 درصد بیشتر می باشد، که این مورد را می توان از مهمترین  دلایل افزایش قیمت این تایرها دانست. فروش لاستیک رادیال به دلیل عاج های مستحکم با طراحی مناسب، افزایش بهره وری و مقاومت بسیار بالا در برابر شرایط جوی نامساعد و غیره از رونق بسیار خوبی برخوردار است.

فروشگاه بزرگ اینترنتی دیجی تایر از معتبرترین مراکز خرید و فروش لاستیک های سواری در برند های مطرح و معتبر داخلی و خارجی می باشد، و متقاضیان خرید انواع لاستیک با مناسب ترین قیمت می توانند به وب سایت این مرکز مراجعه کرده و سفارش خود را ثبت نمایند.

تماس با بازرگانی میر جعفری

آدرس: خيابان شريعتي- پايين تر از پل رومي- بالاتر از پل صدر- پلاك ١٧٣٧- بازرگانی میرجعفری

تلفن تماس: ٢٢٢٠٦١٦١   ٢٢٢٠١٦٢٠  ميرجعفري

موبايل خدمات پشتيباني : ٠٩١٢١١٢٧٨٨٨ 

كدپستي: ١٩٣٣٧١٣٥١٤

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 709
نمایش همه
علاقه مندی ها ()