برش آلومینیوم برای تولید محصولات آلومینیوم نیاز می باشد. در گذشته با استفاده از عملیات های مختلفی، امکان اجرای برش آلومینیوم عملیاتی بود که نسبتاً نیاز به صرف هزینه و زمان زیادی بود ولی در حال حاضر با استفاده از دستگاه های برش لیزر آلومینیوم به راحتی می توان، حجم زیادی از ورق های آلومینیوم را در اندازه های یکسان و کیفیت عالی برش داد.

سفارش برش آلومینیوم

سفارش برش آلومینیوم  را می توانید به شرکت های ارائه دهندۀ خدمات برشکاری بدهید تا با استفاده از دستگاه های پیشرفته قادر به اجرای برش آلومینیوم در طرح های مختلف باشند. فلز آلومینیوم دارای ماهیت سبک و قابل انعطاف می باشد و این مسئله موجب جلوگیری از هدر رفت انرژی و صرفه جویی در زمان و هزینه می شود.

با استفاده از ماشین آلات پیشرفته برش لیزر آلومینیوم، می توان انواع برش آلومینیوم را با قیمت ارزان انجام داد و با سرعت بالا، محصولات آلومینیوم را تولید نمود و راندمان کاری خط تولید را افزایش داد. عملیات برش آلومینیوم شامل فرو رفتگی، ایجاد سوراخ، حکاکی نوشته و لوگو، ایجاد شیار و غیره می باشد که با استفاده از دستگاه های برش لیزر می توان، مطابق با برنامه نرم افزاری، مدل برش آلومینیوم را به درستی و سرعت بالا پیاده سازی نمود.

در نتیجه با بهره گیری از تکنولوژی پیشرفته به راحتی می توان برای اجرای برش قطعات آلومینیوم استفاده نمود و کیفیت محصولات تولید شده را بیش از پیش بهبود بخشید. استفاده از دستگاه لیزر می توان سرعت انجام اجرای برش را افزایش داد و در نتیجۀ آن اشتباهات برشکاری از بین خواهد رفت. برای سفارش برش لیزر آلومینیوم در کرج به سایت مراجعه نمایید. 

با بررسی دقیق برنامه نرم افزاری دستگاه برش آلومینیوم، اجرای عملیات برش بدون نقص را خواهیم داشت.

برش لیزر نیک به عنوان یکی از اولین شرکت های اجرا کنئدۀ انواع برش آلومینیوم توسط دستگاه های پیشرفتۀ برش لیزر در تهران می باشد.

آدرس: کرج، منطقه صنعتی کمالشهر، روبروی ظفر 2

تلفن تماس: 026.34804448 - 026.34804447

فکس: 026.34804449

تلفن همراه: 09123636808 وطن دوست - 09125020159 دامغانی

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 707
نمایش همه
علاقه مندی ها ()