کفسازی از مهمترین مراحل اجرایی در سازه ها می باشد، که معمولا بر حسب میزان تردد و نوع کاربری محیط از روش های مختلفی برای کف سازی استفاده می شود. کفسازی سوله نیز برحسب نوع کاربری سوله متفاومت است، و معمولا در سوله های کارگاهی و تولیدی که تردد بالای جک پالت، لیفتراک و افراد در آن بالاست از روش بتن ریزی کف استفاده می شود و پس از آن برای افزایش مقاومت و طول عمر بتن آماده بر روی آن  از روکش های اپوکسی، پلی یورتان و بتن سخت در رنگ های دلخواه استفاده می کنند. قیمت اجرای کفسازی سوله بر حسب مساحت محوطه، نوع متریالی که در ساخت و تولید آن به کار می رود و روش های بتن ریزی محاسبه می شود، و معمولا مقدار تقریبی آن در اولین کارشناسی از محل توسط شرکت های مجری این امر اعلام می شود. در یالهای اخیر روش به منظور بالاتر بردن مقاومت کف، کاهش هزینه های جانبی از قبیل ساب زدن و بتن ریزی مجدد از روش های مکانیزه برای اجرای کفسازی سوله استفاده می شود، که تراکم بتن و قابلیت چسبندگی آن را افزایش می دهد و  هیچ گونه خلل و فرجی برجای نمی گذارد.

از مهمترین مراحل اجرای کفسازی سوله از طریق مرکز اجرای کفسازی به روش بتن ریزی می توان به نظافت و شست و شوی اولیه و حذف تمامی سنگ و کلوخ ها اشاره کرد، پس از آن شیب بندی زمین با استفاده از دستگاه های لیزری به صورت دقیق انجام می شود و سپس مراحل پمپاژ بتن و پخش آن با دستگاه مجیک و سپس پرداخت کاری به مدت 10 تا 12 ساعت انجام می شود، تا یک صطح صاف و صیقلی با کیفیتی بسار بالا آماده شود. قیمت اجرای کفسازی سوله در این روش بسیار ارزان و اقتصادی می باشد، به همین دلیل طرفداران بسیار زیادی دارد.

گروه خدماتی پارس الیس از معتبرترین شرکت های اجرایی در زمینه کفسازی سوله با قیمت مناسب و کیفیت بسیار بالا می باشد، که به علت سابقه درخشان و قیمت مناسب توانسته رضایت مشتریان خود را کسب نماید و در شمار برترین شرکت های کفسازی و اجرای کفپوش های صنعتی قرار بگیرد.

 آدرس: تهران، نارمک، میدان نبوت، خیابان جانبازان غربی، ساختمان 89
تلفکس: 02177130486 و  02177130488

                 02177274887 و 09123963060

ایمیل:  info@parselis.com / ceo@parselis.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 779
نمایش همه
علاقه مندی ها ()