علاوه بر تفاوت های اساسی بین لباس های کودکان و بزرگسالان، میان لباس های دخترانه و پسرانه نیز تفاوت های زیادی وجود دارد. رنگ، طرح، پارچه و... عوامل مهمی هستند که در تولید لباس های پسرانه توسط مراکز تولید و پخش لباس بچه گانه بایستی مورد توجه قرار گیرد. این عوامل باید کاملا اصولی در تولیدی ها رعایت شود.

در پخش لباس بچه گانه برای پسران، جنس پارچه از اهمیت بالایی برخوردار است. به دلیل این که پسر بچه ها مدام در حال بازی و جنب و جوش می باشند، پارچه و دوخت استفاده شده برای لباس آنها باید از مقاومت و استحکام مناسبی برخوردار باشد. این عامل باعث می شود تا در شستشوهای مداوم و تحرکات مکرر، لباس دچار آسیب و پارگی نشود.

کیفیت پارچه باید در مقابل شستشو به صورت دستی و یا ماشینی کاهش پیدا نکند و لباس شکل اولیه خود را از دست ندهد. همچنین در پارچه از الیاف مصنوعی مانند پلاستیک استفاده نشود. الیاف طبیعی مانند پارچه های پنبه ای و یا ترکیبی از پنبه بهترین نوع پارچه برای تولید و پخش لباس بچه گانه است. این نوع پارچه ها باعث آسیب و حساسیت در بدن کودک و بخصوص نوزادان نمی شوند.

یکی از ویژگی های مهم برای تولید لباس پسرانه، شیک بودن لباس است. استفاده از تزئیناتی مانند کروات یا پاپیون بر روی پیراهن پسرانه و یا کمربند بر شلوار آنها، می تواند بر زیبایی لباس بیفزاید. همچنین می توان برای لباس های کودکان پسر از علامت ها و آرم هایی استفاده کرد که با روحیه پسر بچه ها سازگاری داشته باشد. برای خرید لباس پسر بچه به سایت مراجعه نمایید.

در کاربرد تزئینات در لباس های پسر بچه ها بایستی به این نکته دقت کرد این تزئینات به بدن کودک آسیب و صدمه وارد نکند.

انواع لباس پسرانه نیز شامل لباس های مجلسی آنها مانند کت و شلوار و لباس های معمولی و برای مصرف روزانه مانند تیشرت، شلوار و... هستند. از رنگ های تیره علاوه بر رنگ های شاد برای تولید لباس پسر بچه ها می توان استفاده کرد.

معمولا رشد پسر بچه ها نسبت به کودکان دختر بیشتر است. بنابراین در انتخاب سایز و ابعاد لباس برای پسران باید بیشتر از دختران دقت کرد. باید در پخش لباس بچه گانه انواع سایزها را تولید کرد تا مشتریان بتوانند مناسب ترین سایز را برای کودک خود تهیه کنند.  تولیدی ایران نوین فعال در زمینه تولید و پخش انواع لباس بچه گانه می باشد.

آدرس کارگاه: تهران خیابان جمهوری نرسیده به چهارراه استانبول پلاک ۴۵۲ طبقه دوم واحد ۵   تولیدی ایران نوین

ایمیل: Gmail.irannovinposhak@gmail.com

شماره تماس : ۰۹۱۲۴۷۲۱۸۴۸

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 1177
نمایش همه
علاقه مندی ها ()