برش لیزر به عنوان یکی از جدیدترین روش های برش فلزات می باشد که در سال های اخیر در کشور ایران رونق یافته است و شرکت های متعددی به صورت حرفه ای در حوزۀ ارائه خدمات انواع برش لیزر مشغول به کار می باشند. بحث برش فلزات از اهمیت ویژه ای برخوردار می باشد چون تمام صنایع برای ساخت و ساز ماشین آلات و لوازم اختصاصی خود، نیاز به قطعات فولادی برش خوردۀ یکسان دارند.

اجرای برش لیزر

اجرای برش لیزر قابل اجرا بر روی فلزات مختلف می باشد که با نام های برش لیزر آهن، برش لیزر استیل، برش لیزر آلومینیوم، برش لیزر برنج، برش لیزر مس، برش لیزر فلزات آلیاژی و برش لیزر سیکا شناخته شده اند که اختصاص به فلزات مختلف دارند.

بنابراین به راحتی می توان با استفاده از ماشین آلات برش لیزر، انواع فلزات را در طرح های مختلف برش داد و سرعت اجرای ساخت و ساز قطعات فلزی و لوازم فولادی را بهبود بخشید.

به طور کلی روش های مختلف برشکاری در صنایع مختلف وجود دارد که می توان به تراشکاری، فرزکاری، رزوه کاری، سنگ کاری، سمباده زنی، سنگ زنی، هواگاز، واترجت، پلاسما و برش فلزات به وسیلۀ لیزر اشاره نمود که کاربرد گسترده ای دارند ولی از میان آنها برش لیزر فلزات دارای توان و بازدهی عالی در سرعت زمان کوتاه می باشد.

با استفاده از عملیات برش لیزر می توان حجم وسیعی از قطعات فولادی را به یک شکل و اندازه برش داد و سرعت عملیات ساخت و ساز لوازم صنعتی و خانگی را ارتقاء بخشید. برای انجام برش فلزات مختلف، نیاز است که برش لیزر فلزات متناسب با همان فلز، کار برش لیزر صورت گیرد.

برش لیزر نیک به عنوان یکی از شرکت هایی است که ارائه دهندۀ خدمات انواع برش لیزر فلزات مختلف از جمله انواع برش لیزر استیل ، برش لیزر آهن، برش لیزر آلومینیوم و غیره با قیمت مناسب می باشد.

تماس با برش لیزر نیک

آدرس: کرج، منطقه صنعتی صنعتی کمالشهر، روبروی ظفر 2

تلفن تماس: 026.34804448 - 026.34804447

فکس: 026.34804449

تلفن همراه: 09123636808 وطن دوست - 09125020159 دامغانی

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 955
نمایش همه
علاقه مندی ها ()