برش لیزر آلومینیوم از دیگر خدمات برش لیزر فلزات محسوب می شود. با استفاده از دستگاه های برش لیزر آلومینیوم به راحتی می توان ورقه و قطعات آلومینیوم را در اندازه های مختلف برش داد تا برای ساخت محصولات آلومینیومی آماده شوند. استفاده از دستگاه برش لیزر می توان سرعت ساخت و ساز قطعات فولادی و غیر فولادی را بهبود بخشید و صنعت ساخت و ساز کشور را ارتقاء داد.

اجرای برش لیزر آلومینیوم

اجرای برش لیزر آلومینیوم نیاز به تخصص و دستگاه های برشکاری لیزر دارد. بنابراین نیاز است که از خدمات ارائه دهندۀ برش لیزر آلومینیوم استفاده نمائید تا نتایج نهایی به بهترین شکل ممکن پیاده سازی شوند. پیش از استفاده از دستگاه برش لیزر آلومینیوم، نیاز است برنامۀ طرح برشکاری داخل نرم افزار دستگاه برش لیزر آلومینیوم ثبت گردد و پس از تنظیمات اصلی، اجرای عملیات برش کاری لیزر آلومینیوم آغاز گردد.

برای اجرای درست عملیات برشکاری، نیاز است که تمام مراحل ثبت اطلاعات قطعات فلزی، داخل سیستم به درستی ثبت گردد تا نتایج برشکاری به درستی اجرا شوند. همانطور که گفته شد، اجرای برش لیزر آلومینیوم نیاز به دانش و تجربۀ کافی دارد تا تمام بریدگی ها، سوراخ ها، حکاکی لوگو و نوشته ها، میزان فرو رفتگی و برجستگی ها، برش لبه ها و غیره با فشار فیزیکی مناسب ایجاد شده باشند تا بتوان محصولات آلومینیومی با کیفیتی را تولید نمود.

هزینۀ برش لیزر آلومینیوم

هزینۀ برش لیزر آلومینیوم همانند دیگر برش های لیزر وابسته به مدل برش و ضخامت ورق دارد. در نتیجه اجرای عملیات برش لیزر آلومینیوم را می توان با قیمت مناسب انجام داد که موجب صرفه جویی در زمان و هزینه می شود.

برش لیزر نیک با در اختیار داشتن پرسنل فنی و متخصص، قادر به دریافت سفارشات انواع برش لیزر در طرح های مختلف، کیفیت عالی و قیمت مقرون به صرفه می باشد.

تماس با برش لیزر نیک

آدرس: کرج، منطقه صنعتی صنعتی کمالشهر، روبروی ظفر 2

تلفن تماس: 026.34804448 - 026.34804447

فکس: 026.34804449

تلفن همراه: 09123636808 وطن دوست - 09125020159 دامغانی

 

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 1026
نمایش همه
علاقه مندی ها ()