تابلو ها یکی از تجهیزات تبلیغاتی به شمار می رود که برای مراکز مورد استفاده قرار می گیرد. تابلو به عنوان شناسنامه ای برای مغازه ها و سازمان ها می باشد. بدون وجود تابلو ما نمی توانیم مراکز مورد نظرمان را بیابیم یا از وجود آن ها اطلاع پیدا کنیم. بنابراین تابلو لازمه ی هر مرکز و فروشگاهی است. تابلو ساز ها با استفاده از مواد مختفی از قبیل فلز و کامپوزیت و ورقه های استیل و پلاستیک و... انواع تابلو ها را تولید می کند. ساخت تابلو توسط تابلو ساز با توجه به نظر مشتری انجام می شود. مشتریان ابعاد دلخواه و نوع تابلو و مواردی که مربوط به ساخت آن است و همچنین کلمات مورد نظر را به تابلو ساز ها ارائه می دهند و حال نوبت به حرفه ی تابلو ساز  مهارت آن در ساخت تابلو می رسد بنابراین یکی از عوامل مهم در داشتن یک تابلو، انتخاب تابلو ساز حرفه ای می باشد.

انواع تابلو ها

تابلو های استیل یکی از انواع تابلو های باکیفیت است که می توان از آن در بسیاری از مراکزاستفاده کرد. تابلو های فلزی از مزیت هایی که دارند دوام بالا و مقاومت آن هاست که باعث شده در مراکزی مانند رستوران ها و بیمارستان ها از آن استفاده شود.  تابلو های پلاستیکی نیز یکی دیگر از انواع تابلو هایی است که تابلو ساز مانور بیشتری روی آن دارد و می تواند طرح های متنوع تری را به آن بدهد. تابلو های روان نیز امروزه جایگاه بسیار بالایی پیدا کرده است، این تابلو به دلیل این که می تواند تنوع کلمات را داشته باشد و می توانید در زمان های دلخواه کلمات جدید را در برنامه ی آن قرار دهید، بسیار مورد توجه صاحبین مشاغل قرار گرفته است.

گروه تابلوسازی راما از فعالان در زمینه ی ساخت تابلو های باکیفیت و ارزان می باشد که امکان سفارش اینترنتی را نیز میسر نموده است.

جهت تماس با پشتیبانی وب سایت راما بیلبورد با شماره 09122873629 تماس حاصل فرمایید

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 899
نمایش همه
علاقه مندی ها ()