میز بار از جمله تجهیزات چوبی دکوراسیون داخلی ساختمان محسوب می شود. طراحی میز بار به گونه ای است که متناسب با پذیرایی میهمانان ساخته می شود که دارای میز و ویترین مخصوص نوشیدنی می باشد. به همین منظور فضای قابل توجهی را به خود اختصاص می دهد. لازم به ذکر است که در گذشته ابعاد اکثر خانه ها بسیار بزرگ بود ولی در حال حاضر با آپارتمان نشینی، نمی توان از میز بارهای کلاسیک بزرگ استفاده نمود.برای اطلاع از اجرای میز بار به سایت مراجعه نمایید. 

طراحی و اجرای انواع میز بار چوبی

در نتیجه با استفاده از امکانات طراحی و اجرای میز بار چوبی، می توان متناسب با فضای ساختمان، سفارش ساخت میز بار چوبی اختصاصی داد که علاوه بر زیبایی، از فضای دکوارسیون داخلی، به بهترین شکل ممکن استفاده شده است. طراحی میز بار چوبی بر خلاف دیگر میزهای چوبی، از طراحی خاص و زیبایی برخوردار می باشد.

امروزه شرکت دکوراسیون داخلی  ، این موقعیت را ایجاد نموده اند که می توانند متناسب با ابعاد و رنگبندی فضای دکوراسیون، مناسب ترین سبک میز بار کلاسیک و مدرن را در اندازه و طرح های مختلف اجرا نمود. طراحی میز بار چوبی نیاز به توجه خاص دارد چون شامل یک سری نکات ظریف طراحی می باشد. با بهره گیری از خدمات طراحی و اجرا میز بار اختصاصی، می توان سازگاری خوبی را میان تجهیزات دکوراسیون بوجود آورد که باعث فضاسازی شکیل و لاکچری دکوراسیون گردد.

کاربرد میز بار خاص است و به همین دلیل نیاز به طراحی و اجرای خاص برای میز بار می باشد. البته استفاده از چوب مرغوب نیز می تواند تأثیرات مثبت در طراحی و نمای میز بار داشته باشد.

شرکت دکوراسیون داخلی و بازسازی ساختمان نیلوفر صفرزاده، به عنوان یکی از شرکت های مجری در عرصۀ طراحی و اجرای میز بار لاکچری، مدرن و کلاسیک فعالیت دارد و از بهترین ایده های طراحی برای ساخت میز بار بهره می گیرند.

ادرس: تهران شهرک غرب - روبروی میلاد نور - برج ستین طبقه 5 واحد 28

تلفن همراه: 09122828127  -  09120120715

تلفن ثابت: 86176140-021  -  86175047-021

تلفکس: 761715047 - 021

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 794
نمایش همه
علاقه مندی ها ()