اسید سولفوریک به عنوان اساسی ترین مادۀ اولیه در صنایع مختلف به کار برده می شود تا بتوان به واسطۀ آن، کالاهای متعددی را تولید نمود و یا باعث سهولت روند تولید گردد. در دنیا اسیدهای رایجی عرضه می شود که دارای قدرت حلالیت بالا می باشند که اسید سولفوریک، اسید نیتریک و اسید کلریدریک به عنوان قوی ترین اسیدها محسوب می شود و ماده های شیمیایی اسید بوریک، اسید فسفریک، کلرید اسید و اسید کربنیک نیز به عنوان اسیدهای معدنی ضعیف نام برده می شوند.

فروش اسید سولفوریک

بنابراین فروش اسید سولفوریک به دلیل ساختار قوی که دارد، دارای موارد کاربرد گسترده ای می باشد. اگر برای فعالیت مجموعۀ خود، نیاز به خرید اسید سولفوریک دارید، می توانید به صورت اینترنتی و با مراجعه به وب سایت فروش مواد اسیدی و شیمیایی، اقدام به خرید اسید مورد نظر خود نمائید. قیمت اسید سولفوریک با توجه به حجم بسته بندی کالا و همچنین میزان غلظت اسید مشخص می گردد. با مراجعه به فروشگاه های معتبر فروش مواد شیمیایی می توانید از خرید اسید صنعتی خود مطمئن باشید تا نتیجۀ کار را تحت اشعاع قرار ندهد.

لازم به ذکر است که در بازار فروش مواد اولیه شیمیایی، فروش انواع اسید سولفوریک را می توان مشاهده نمود که به دو دستۀ کلی اسید سولفوریک صنعتی (متمایل به رنگ زرد) و اسید سولفوریک آزمایشگاهی (رنگ شفاف) تقسیم بندی می شود.

در نتیجه می توانید متناسب با نوع کاربردی که شما از اسید صنعتی و آزمایشگاهی دارید، خرید مناسب ترین اسید سولفوریک را با درصد های خلوص 30 الی 33 درصد و یا 37 درصد خریداری نمائید که مفید واقع گردد.برای اطلاع از قیمت انواع اسید صنعتی و آزمایشگاهی به سایت مراجعه کنید. 

فروشگاه آنلاین مواد شیمیایی دیجی شیمی، به عنوان یکی از اولین شرکت های صنعتی است که برای سهولت مشتریان، امکان فروش اینترنتی اسید سولفوریک و سایر مواد اولیۀ  شیمیایی اسیدی را با قیمت ارزان و درصد خلوص عالی عرضه می کند.

آدرس : تهران - میدان خراسان - خیابان 17 شهریور جنوبی 

چهارراه تیر دو قلو - خیابان قاسم مهاجر - پلاک 56

ایمیل : info@digishimi.com

تلفن پشتیبانی : 02136308312 - 02136307526

کد پستی : 1793764611

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 858
نمایش همه
علاقه مندی ها ()