اسید کلریدریک یکی دیگر از مهمترین مواد اولیۀ شیمیایی است که در موارد صنعتی و آزمایشگاهی به کار برده می شود. لازم به ذکر است که بر اساس درصد غلظت مادۀ شیمیایی اسید کلریدریک، با نام های متفاوتی شناخته می شود و دارای قدرت تبخیر متفاوتی می باشد. خرید و فروش اسید کلریدریک همانند دیگر انواع ماده های شیمیایی اسیدی، مصارف اختصاصی خود را در صنایع مختلف دارد. برای اطلاع از قیمت اسید کلریدریک به سایت مراجعه نمایید.

خرید اینترنتی اسید کلریدریک

خرید اینترنتی اسید کلریدریک، موجب سهولت در خرید و همچنین قیمت ارزان اسید کلریدریک شده است. بر اساس تحقیقات پژوهشگران، هیدروکلریک اسید با درصدهای خلوص متفاوت دارای کارایی های ویژه ای می باشند. در نتیجه فروش اسید کلریدریک 30 تا 34 درصد بیشتر به کار برده می شود و مسائل حمل و نقل ان نیز دردستر کمتری خواهد داشت. چرا که هر چه درصد خلوص جوهر نمک بیشتر باشد، دارای قدرت تبخیر بالا خواهد بود و نیاز است که در شرایط محیطی معینی نگهداری شود.

با توجه به کاربرد گستردۀ کلریدریک اسید، با درصدهای پایین عرضه می شود که متناسب با نوع مصارف، تأکید می شود که پس از رقیق نمودن، مورد استفاده قرار گرفته شود.

از کاربردهای عمدۀ اسید کلریدریک می توان به اسید شویی قوی فولاد، تولید ترکیبات آلی، کنترل محدودۀ PH و بازسازی مبدل های یونی اشاره نمود که نقش مهمی در عملکرد کلی فرآیندهای شیمیایی دارد. بنابراین با دقت و خلوص بالا می توان محصولات جدیدی را تولید نمود. با توجه به مصارف اسید شویی، خرید اسید کلریدریک با درصدهای خلوص متفاوت ساخته می شود تا واکنش و ارزش خاص خود را داشته باشد. برای خرید از فروشگاه اسید صنعتی و آزمایشگاهی به سایت مراجعه نمایید. 

خرید اسید کلریدریک ارزان

خرید اسید کلریدریک ارزان، متناسب با فاکتورهایی چون درصد خلوص و میزان حجم هیدروکلریک اسید مشخص می گردد.

فروشگاه آنلاین مواد شیمیایی دیجی شیمی، سال های متعددی است که در عرصۀ تأمین و پخش انواع مواد اسیدی همچون فروش اینترنتی اسید کلریدریک، با قیمت ارزان در تهران و شهرستان ها فعالیت دارد.

آدرس : تهران - میدان خراسان - خیابان 17 شهریور جنوبی 

چهارراه تیر دو قلو - خیابان قاسم مهاجر - پلاک 56

ایمیل : info@digishimi.com

تلفن پشتیبانی : 02136308312 - 02136307526

کد پستی : 1793764611

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 784
نمایش همه
علاقه مندی ها ()