محلول های زیادی برای ضدعفونی و همچنین پاک کردن سطوح معرفی شده اند اما بیشتر مردم تمایل دارند تا از آب ژاول که همان وایتکس یا سفید کننده نامیده میشود بدین منظور استفاده کنند. آب ژاول از قدرت بسیار بالا و همچنین تاثیر گذاری بسیار بیشتری نسبت به دیگر محلول ها برخوردار است و میتواند در گند زدایی و ضد عفونی کردن تاثیر بسیار بیشتری داشته باشد. این ماده شیمیایی از موادی در ترکیبات خود بهره برده که این مواد میتوانند در حذف ویروس، باکتری و همچنین قارچ نقش موثری داشته باشند. همین موضوع یعنی ضد باکتری و میکروب بودن آن باعث شده تا بعنوان محلولی برای تصفیه آب نیز مورد استفاده قرار بگیرد. همانطور که آب ژاول  میتواند تاثیر بسیار زیادی در ضد عفونی و پاک کنندگی داشته باشد، ممکن است تاثیر و اسیب زیادی را نیز متوجه بدن انسان کرده و مشکلاتی را بوجود آورد. به همین دلیل قبل از خرید آب ژاول و استفاده از آن باید به این موضوع توجه داشته باشید که عدم استفاده صحیح میتواند صدمات جبران ناپذیری را به جسم وارد آورد. قیمت آب ژاول نسبت به دیگر محلول ها بسیار مناسب است و میتوانید در مصارف بالا هزینه های خود برای ضد عفونی کردن را کاهش دهید. برای اطلاع از قیمت آب ژاول به سایت مراجعه کنید. 

فروش آب ژاول

آب ژاول را در حجم بالا بهتر است از فروشگاه هایی انجام دهید که به صورت تخصصی در این زمینه و فروش مواد شیمیایی فعالیت میکنند زیرا فروش و عرضه آن نیاز به تخصص کافی در این زمینه دارد. برای اطلاع از قیمت خرید شوینده و رسوب بر از طریق لینک مراجعه کنید. 

فروش آب ژاول توسط فروشگاه دیجی شیمی در حال انجام است و میتوانید متناسب با نیاز خود این ماده را در هر حجم و اندازه ای که نیاز داشتید با دریافت مشاوره خریداری نمایید. همچنین امکان خرید آب ژاول توسط این فروشگاه از سراسر کشور فراهم شده و بصورت غیر حضوری و به راحتی میتوانید خرید خود را انجام داده و در محل تحویل بگیرید.

آدرس : تهران - میدان خراسان - خیابان 17 شهریور جنوبی 

چهارراه تیر دو قلو - خیابان قاسم مهاجر - پلاک 56

ایمیل : info@digishimi.com

تلفن پشتیبانی : 02136308312 - 02136307526

کد پستی : 1793764611

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 878
نمایش همه
علاقه مندی ها ()