پمپ گوگرد مذاب به عنوان یکی از پرکاربردترین پمپ هایی است که در عملیات های مهم پالایشگاهی به کار برده می شود و به دلیل برخورداری از طول بلندی که دارد، قادر به پمپاژ گوگرد مذاب می باشد. خرید و فروش پمپ گوگرد مذاب در ایران نیز همانند سایر کشورها، یک نیاز محسوب می شود چون برای امور مختلف پالایشگاهی، ذخیره سازی مخازن، ترانسپورترها و همچنین تولیدکنندگان اسید سولفوریک به کار برده می شود. برای اطلاع از قیمت پمپ گوگرد مذاب به سایت مراجعه کنید. 

کاربرد پمپ گوگرد مذاب

با توجه به کاربرد مهمی که پمپ های گوگرد مذاب در عملیات گاز زدایی گوگرد، دانه بندی یا فشرده سازی گوگرد، تولید اسید سولفوریک و همچنین بارگیری گوگرد دارد، بخش مهمی از صنعت ایران را مرتفع می سازد. بنابراین به راحتی می توانید از مزایای این نوع پمپ های گوگرد مذاب استفاده نمائید، به نحوی که قادر به تنظیم ارتفاع عمق فرو رفتگی پمپ گوگرد می باشید.

لازم به ذکر است که پمپ های گوگرد مذاب با استفاده از بخار گرم می شوند و عملیات پمپاژ گوگرد را انجام می دهند. پمپ های گوگرد مذاب دارای درپوش گرمایشی می باشد که در دمای یکسان باقی می ماند و بدین وسیله ویسکوزیته گوگر را ثابت نگه می دارد. در ضمن هر قطعۀ جداگانه ای دارای درپوش گرمایشی اختصاصی می باشد. پمپ های گوگرد مذاب دارای یک فلانچ میانی در هر 2 متر است که این قابلیت موجب می شود که از میزان فرورفتگی پمپ گوگرد در عمق مورد نظر اطمینان حاصل نمود.

امروزه فروش پمپ گوگرد مذاب با قیمت ارزان برای متقاضیان فراهم می باشد چون صنعت گران داخلی، توانسته اند که به علم ساخت انواع پمپ گوگرد مذاب عمیق دست پیدا کنند و به صنعت اقتصاد ملی کشور کمک کنند.

شرکت آراپاد صنعت آریانا، با استفاده از بکارگیری راهکارهای بنیادین و تخصص افراد متخصص و مجرب، توانسته است در تولید انواع پمپ های صنعتی و پمپ گوگرد مذاب و سایر تجهیزات صنعتی موفقیت های چشمگیری را کسب نماید.

آدرس : تهران خیابان ميرعماد، کوچه چهاردهم، پلاك 6، واحد 1

ایمیل: info@arapadsanat.com 

تلفن : 88543204-021  

فکس : 88753835-021

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 773
نمایش همه
علاقه مندی ها ()