دستگاه شیرینگ دستگاهی برای بسته بندی می باشد که شما با استفاده از آن می توانید بسیاری از کالا ها و مواد غذایی و دیگر محصولات را بسته بندی کنید. همان طور که می دانیم بسته بندی یکی از ضروری ترین موارد برای حمل و نقل کالا ها می باشد و برای سالم ماندن، محفوظ ماندن و متلاشی نشدن محصولات به کار می رود. بسته با دستگاه شیرینگ را همه ی ما مشاهده کرده ایم مثلا آب معدنی و نوشابه از بسته بندی با دستگاه شیرینگ برخوردار است. در بسته بندی با دستگاه شیرینگ محصولات بسیار جمع و جور  و در حجم کم بسته بندی می شوند و برای حمل و نقل نیز آسان می گردند. بسته بندی ها نقش مهمی در بازار داشته و تاثیر در فروش محصولات دارد بنابراین با انتخاب یک بسته بندی خوب و زیبا می توانید نظر مشتریان را به محصولات خود جلب نمایید. برای خرید انواع دستگاه شیرینگ به سایت مراجعه کنید. 

بسته بندی های ایجاد شده با استفاده از دستگاه شیرینگ بسیار زیبا بوده و برای همه ی محصولات مناسب می باشد بنابراین با استفاده از این دستگاه می توان یک بسته بندی خوب و شکیل داشته باشیم. فیلم شیرینگ در انواع سایز ها با ضخامت های گوناگون موجود می باشد که خرید آن باید با توجه به محصول باشد. برای محصولات بزرگ مانند بطری های بزرگ نوشیدنی از فیلم شیرینگ بادوام تر استفاده می شود اما برای مواد غذایی در سایز های کوچک از نمونه های کوچک تر و نازک تر فیلم شیرینگ استفاده می شود.

انواع بسته بندی با استفاده از دستگاه شیرینگ

بسته بندی مواد غذایی

بسته بندی انواع مواد شیمیایی

بسته بندی محصولات عمده

بسته بندی دارو

و....

هر یک از این محصولات با دستگاه های مختلف شیرینگ انجام می گیرند که با استفاده از بسته بندی از صدمات و پخش آن ها جلوگیری می شود.

یکی از مزیت های دیگر بسته بندی با استفاده از دستگاه شیرینگ ایجاد مانع در برابر ورود آب و رطوبت می باشد همچنین گرد و خاک نیز نمی تواند به داخل فیلم شیرینگ نفوذ پیدا کند. از مزیت های دیگر دستگاه شیرینگ ، بسته بندی محصولات با نایلون شفاف است ، بدین ترتیب داخل بسته بندی دیده می شود و از بروز مشکلات و اشتباه در بسته بندی در امان خواهیم بود و این نوع بسته بندی مورد رضایت مستریان نیز می باشد.

انواع دستگاه شیرینگ

دستگاه شیرینگ تونلی

دستگاه شیرینگ کابینی

هر کدم از دستگاه های شیرینگ برای محصولات خاصی به کار می روند و برای خرید باید ابتدا با انواع آن آشنا شوید. خرید دستگاه های شیرینگ از کارخانه ها می تواند هزینه ی کمتری را برای ما داشته باشد و می توانیم از کیفیت دستگاه اطمینان حاصل نماییم.

دستگاه شیرینگ کابینی

دستگاه شیرینگ کابینی برای استفاده های خانگی و کارگاهی به کار می رود مثلا برای رستوران ها و بسته بندی محصولات تولیدی ها می توان از این دستگاه استفاده کرد. برای بسته بندی نیاز به فیلم شیرینگ داریم تا به وسیله ی آن بسته بندی انجام گیرد. شیرینگ های کوچک مناسب برای تولیدات خانگی و کارگاهی هستند و شما با استفاده از آن می توانید محصولات خود را بسته بندی کنید و یک پک زیبا با هزینه ی کم داشته باشید. برای اطلاع از خرید و فروش دستگاه شیرینگ کابینی از طریق لینک اقدام نمایید. 

دستگاه شیرینگ تونلی

نوعی دیگر از دستگاه های شیرینگ در بازار موجود است که از دستگاه های شیرینگ کابینی بزرگ تر بوده و برای کالا هایی با حجم بالا به کار گرفته می شود. این دستگاه که دستگاه شیرینگ تونلی نام دارد در کارخانه ها و کارگاه های بزرگ به کارگرفته می شود و محفظه ای برای ورود کالا برای آن تعبیه شده است. در این دستگاه فیلم شیرینگ بر روی کالا ها کشیده می شود و به وسیله ی حرارت، پک انجام می شود.

دستگاه های شیرینگ در داخل کشور نیز تولید می رسد که با قیمت بسیار مناسبی می توانید آن را تهیه نمایید اما در این میان برخی از فروشندگان صادقانه محصولات خود را با قیمت ارزان به شما عرضه می دارند و خدماتی عالی را به شما ارائه می دهند بنابراین شما می توانید با یافتن یک مرکز معتبر و قابل اطمینان خرید خود را انجام دهید.

شرکت آراد ماشین به عنوان تولید کننده ی انواع دستگاه های شیرینگ تونلی و کابینی توانسته با خدمات دهی عالی و فروش بی واسطه رضایت مشتریانش را به خود جلب نماید.

آدرس کارخانه: تهران، شهریار، جاده آدران، شهرک مصطفی خمینی، خیابان صنعت، صنعت2_پلاک 14

 09120210556 - 09120807304

دفتر مرکزی: 02144024700 

کارخانه: 02165766028 - 02165764367

تلگرام: AradMachinery

ایمیل: AradMachinery@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 1016
نمایش همه
علاقه مندی ها ()