بسته بندی در هر تولیدی مهم بوده  و ضروری می باشد. در صورتی که بسته بندی مناسبی را برای محصولاتمان داشته باشیم خواهیم دید که چگونه می تواند بر روی فروش محصولات ما تاثیر گذار خواهد بود. بسته بندی ها انواع مختلفی دارند که هر یک داررای مزایای خاص خودشان هستند و برای تولیدات مختلف به کار می روند که انتخاب یک دستگاه بسته بندی از اهمیت بالایی برخوردار است. بسته بندی باید به گونه ای باشد که محصول مورد نظر آسیب نبیند و به خصوص مواد غذایی بتواند ماندگاری خوبی را داشته باشد. بسته بندی مواد غذایی از مهم ترین بسته بندی ها می باشد که باید توجه ویژه ای به آن شود. خرید دستگاه سیل وکیوم به منظور بسته بندی مواد غذایی صورت می گیرد . این دستگاه که تمام استاندارد های یک وسیله ی بسته بندی را دارد می تواند برای صنایع مختلف مورد استفاده قرار گیرد. با استفاده از این وسیله ، بسته بندی زیبایی خواهیم داشت. همچنین به دلیل مشخص بودن محصولات داخل آن می تواند بسیار مورد استقبال مشتریان قرار گیرد. برای خرید دستگاه سیل وکیوم به سایت مراجعه کنید. 

 برای انجام بسته بندی توسط دستگاه سیل وکیوم ، گاز ازت و نیتروژن به کار می رود زیرا این گاز ها باعث بیشتر ماندن مواد غذایی خواهد شد بنابراین می توانید در خریدتان به داشتن این دو گاز در دستگاه دقت کنید. برای خرید این دستگاه باید به کیفیت و جنس آن دقت نمایید. بهترین جنس برای این دستگاه ، استیل می باشد. استیل به ددلیل مقاومت و خاصیت ضد زنگ بودم بسیار مورد توجه صنایع قرار گرفته است. بنابراین شما هم می توانید این دستگاه را با جنس استیل نیز تهیه نمایید. با ستفاده از این دستگاه می توانید بسته بندی های زیبا و غیر قابل نفوذی را داشته باشید. این دستگاه برای بسته بندی انواع قالب ها و درب بندی آن ها می تواند مورد استفاده قرار گیرد. از مشخصه های بسته بندی با این دستگاه شفافیت بسته بندی است که بسیار مهم بوده و باعث جلب توجه مشتریان می شود.

روش کار دستگاه سیل وکیوم

دستگاه سیل وکیوم گاز را به داخل بسته بندی تزریق می کند و هوای درون بسته را خالی می نماید و با کشیدن رول نایلون بر روی آن ،  بسته بندی به صورت وکیوم انجام می گیرد. بنابراین محصولات می توانند ماندگاری بالایی داشته باشند.  برای انواع بسته بندی ها مانند گوشت و سبزیجات و میوه ها و  ... می توان از این دستگاه استفاده کرد. با استفاده از بسته بندی با این دستگاه می توان مواد غذایی را بدون تغییراتی مانند کپک زدن و گندیدن به مدت طولانی تر نگهدای کرد بنابراین در بخش فروش مواد غذایی این دستگاه بسیار کارامد خواهد بود. برای خرید انواع دستگاه سیل به سایت مراجعه کنید. 

فواید استفاده از دستگاه سیل وکیوم

با استفاده از این دستگاه می توان درج اطلاعاتی از قبیل تاریخ تولید و انقضا و... را داشته باشیم.

اتوماتیک وار بودن مراحل کاری باز شدن رول و بسته بندی وکیوم.

در قالب های دلخواه می توان این این محصول را دریافت نمود.

دارای سیستم کنترل در مراحل می باشد.

 

انواع دستگاه سیل وکیوم

دستگاه سیل وکیوم در مدل های مختفی در بازار وجود دارد که از انواع آن می توانیم به دستگاه پرس حرارتی، اتوماتیک کشابی، سیل لیوان، سیل اتوماتیک دوار با تزریق گاز، سیل دو قالب و... اشاره کنیم. همچنین این دستگاه در مدل های ایستاده و رومیزی در بازار موجود است .

خرید دستگاه سیل وکیوم با توجه به نیاز هر تولیدی تعیین می شود. انتخاب نوع قالب مهم بوده و باید به آن دقت کرد. شرکت آراد ماشین از تولید کنندگان و فروشندگان دستگاه سیل وکیوم می باشد که در تولیدات خود کیفیت عالی و قیمت ارزان را اصل قرار داده است.

آدرس کارخانه: تهران، شهریار، جاده آدران، شهرک مصطفی خمینی، خیابان صنعت، صنعت2_پلاک 14

 09120210556 - 09120807304

دفتر مرکزی: 02144024700 

کارخانه: 02165766028 - 02165764367

تلگرام: AradMachinery

ایمیل: AradMachinery@gmail.com

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 1009
نمایش همه
علاقه مندی ها ()