چاپ سابلیمیشن  به عنوان سبک جدیدی از طراحی های چاپ محسوب می شود که با استفاده از دستگاه های چاپ مدرن سابلیمیشن قابل اجرا می باشند. چندین سال است که صنعت چاپ محصولات تبلیغاتی با تحول شگرفی روبرو شده است و در نتیجۀ آن می توانید انواع مجصولات تبلیغاتی چاپ شده را مشاهده نمائید که بسیار لوکس و مدرن می باشند. در واقع با خرید دستگاه چاپ سابلیمیشن، چاپ تصاویر متنوعی را بر روی اشیاء مختلف چاپ نمود و بدین وسیله حجم وسیعی از لوازم تبلیغاتی را شامل می شود. با استفاده از این دستگاه های چاپ دیجیتال، می توان برتنوع محصولات تبلیغاتی افزود، ضمن آنکه کیفیت ماندگاری تصاویر چاپ شده نیز به مراتب بسیار زیاد می شود. لازم به ذکر است که انجام چاپ سابلیمیشن توسط این دستگاه های چاپ بدین گونه می باشد که با روش تصعید مایع به گاز، امکان چاپ تصاویر را بر روی اجسام فراهم می سازد. لازم به ذکر است که از جوهر مخصوص برای این روش چاپ، به کار برده می شوند.

خرید دستگاه چاپ سابلیمیشن

چاپ سابلیمیشن با دوام و ماندگار است چون از متریال با کیفیت بهره گرفته می شود. ضمن آنکه پیش از اجرای چاپ سابلیمیشن بر روی اجسام، با استفاده از عملیات کوتینگ، بستر چاپ را آماده سازی می کنند، تا بدین وسیله کیفیت ماندگاری جوهر بر روی اشیاء افزایش پیدا کند. در حال حاضر امکان خرید و فروش دستگاه چاپ سابلیمیشن بر روی چوب، لیوان، بشقاب، سنگ، قاب عکس، ساعت، انواع اکسسوری، لوازم اتحریر و غیره فراهم می باشد. در نتیجه می توانید انواع محصولات چاپی را که بر روی اشیاء مختلف چاپ می شوند را در دسترس مشتریان خود قرار دهید. همچنین این امکان فراهم می باشد که افرادی که تمایل به دادن هدیه ای خاص می باشند، از این ترفند تبلیغاتی استفاده نمایند و مناسب ترین هدیه را تهیه نمایند.

مزایای چاپ سابلیمیشن

کیفیت بالا، امکان چاپ تکی و یا به صورت تیراژ، ماندگاری و طول عمر بالا، تنوع محصولات چاپی، هزینه چاپ ارزان و سرعت بالای اجرای چاپ از جمله مزایای مهم چاپ سابلیمیشن حرارتی می باشد که با استفاده از حرارت اتوی مخصوص، فرآیند چاپ بر روی محصولات را انجام می شود. با استفاده از پرینتر چاپ سابلیمیشن، امکان چاپ تصاویر مختلف بر روی ظروف سرامیکی، شیشه ای و سنگ فراهم می باشد، ضمن آنکه امکان چاپ بر روی پارچه و چوب نیز محیا می باشد. امروزه با استفاده از دستگاه چاپ سابلیمیشن، توانسته اند بر تنوع محصولات تبلیغاتی بیفزایند، که در راستای آن انتخاب برای مشتریان نیز ساده تر از گذشته شده است. همچنین با استفاده از این امکان تبلیغاتی توانسته اند مجموعه ای از محصولات تبلیغاتی قیمت ارزان، لاکچری و مدرن را در دسترس مشتریان قرار دهند.

قیمت دستگاه چاپ سابلیمیشن

قیمت دستگاه چاپ سابلیمیشن و قیمت دستگاه چاپ بنر و فلکس به میزان امکانات دستگاه چاپ و همچنین برند دستگاه بستگی دارد. در حال حاضر انواع دستگاه چاپ سابلیمیشن چند هدی عرضه می شوند که تعداد هد به کار رفته در داخل دستگاه، بر روی قیمت خرید، سرعت فرآیند چاپ و کیفیت ثبات چاپ سابلیمیشن تأثیر گذار می باشد. بنابراین متناسب با توان مالی خود، می توانید مناسب ترین نوع دستگاه چاپ را خریداری نمائید.

امروزه با استفاده از این امکان، می توانید هدیه های ارزنده ای را به عزیزان خود تقدیم نمائید که به روش چاپ سابلیمیشن طراحی شده اند. با استفاده از این امکان می توانید تصاویر مورد دلخواه خود را بر روی اجسام مختلف سفارش دهید. در نتیجه سفارش چاپ سابلیمیشن اختصاصی داشته باشید که متناسب با سلیقۀ شخصی شما باشد.

شرکت فرارنگ تبلیغ، از آغاز فعالیت خود در حوزۀ امور تبلیغاتی فعالیت می کند و توانسته اند از مزایای دستگاه چاپ سابلیمیشن استفاده نمائید و اجرای چاپ سابلیمیشن بر روی اشیاء را انجام دهند.

  

     تلفن :  50 50 6656 -021  ( خط ویژه ) 

   فکس : 73 42 6656 -021 

 تلگرام : 2268 201 0902             کانال تلگرام :  https://telegram.me/FaraRangCo          

  ایمیل :  Info@FaraRang.com      

       دفتر مرکزی : تهران - خیابان ستارخان -خیابان باقرخان - پلاک 99 - واحد 5 و 6

      انبار مرکزی : کیلومتر 8 جاده مخصوص کرج - شهرک استقلال    

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 1213
نمایش همه
علاقه مندی ها ()