دستگاه چاپ پارچه متناسب با امور چاپ تبلیغاتی بر روی پارچه طراحی شده اند. امروزه مجموعه های تبلیغاتی بزرگ و کوچک متناسب با توان مالی و همچنین نیاز مجموعه، قادر به خرید دستگاه چاپ پارچه پیشرفته می باشند که بتوانند محصولات تبلیغاتی متنوعی را تولید نمایند و در دسترس مشتریان قرار دهند. با استفاده از امکانات این نوع دستگاه های چاپی، می توانند سفارشات محصولات تبلیغاتی خود را توسعه دهند و به نوعی موجب رضایتمندی مشتریان مجموعه گردند. برای خرید دستگاه چاپ پارچه به سایت مراجعه کنید. 

تا کنون مشاهده نموده اید که بر روی تی شرت ها، تصاویر سه بعدی و تک بعدی متعددی از مناظر طبیعی، چهره، خطوط نستعلیق، استیکر، لوگو و غیره طراحی شده اند. در اصل این نوع طراحی ها توسط دستگاه های چاپ پارچه قابل پیاده سازی می باشند. به همین منظور می توانید تصاویر چاپی جذاب و دلنشینی را بر روی لباس های نخی و پلی استر مشاهده نمائید که بر زیبایی آنها افزوده شده است.

خرید و فروش دستگاه چاپ پارچه

خرید و فروش دستگاه چاپ پارچه در سراسر کشور، دارای مشتریان خاص می باشد که در امور تولیدی لباس و یا امور تبلیغاتی فعالیت دارند. در نتیجه با خرید پیشرفته ترین دستگاه چاپ پارچه می توانند محصولات پارچه ای شکیل و متنوعی را طراحی کنند و در دسترس مشتریان قرار دهند. با پیشرفت فناوری و تکنولوژی توانسته اند بر امکانات دستگاه های چاپ بیفزایند و بدین وسیله تنوع پرینترهای چاپ دیجیتالی را بهبود ببخشند. در نتیجۀ آن شاهد فروش جدیدترین دستگاه های چاپ پارچه و حرارتی می باشیم که با ویژگی تصعید جوهر مایع به گاز، می توانند تصاویر طراحی شده را بر روی پارچه و سایر اجسام سرامیکی، سنگی، شیشه ای  چوبی پیاده سازی نمایند.

لازم به ذکر است که سری های جدید دستگاه های چاپی پارچه از کیفیت بالا  برخوردار می باشند و به دلیل برخورداری از هدهای اپسون در مدل های متفاوت، توانسته اند دوام و ماندگاری و تثبیت تصاویر را ارتقاء ببخشند و در پی آن رضایت مندی مشتریان را به دنبال داشته باشند. با استفاده از دستگاه های چاپ پارچه مدرن، امکان چاپ تصاویر متنوع تک رنگ و رنگی بر روی شال، مانتو، تی شرت، پیراهن، روسری، لباس های ورزشی، بلوز و غیره میسر می شود. در واقع برای امور چاپ بر روی پارچه، از جوهر و کاغدهای مخصوص استفاده می شود تا استحکام و ثبات رنگ را بر روی پارچه ها ایجاد نمایند.

فروش انواع دستگاه چاپ پارچه

فروش انواع دستگاه چاپ پارچه، توسط فروشگاه و شرکت های واردکنندۀ دستگاه های چاپی صورت می پذیرد. در نتیجه می توانید به صورت اینترنتی و یا تلفنی از موجود بودن دستگاه چاپ پارچه پیشرفته مورد نظر خود مطلع گردید. همچنین پس از بررسی تمام امکانات و قابلیت های دستگاه چاپ، تصمیم به خرید مناسب ترین دستگاه چاپ نمائید. توجه داشته باشید که بر مبنای نوع فعالیت مجموعۀ تبلیغاتی و تولیداتی خود، می توانید در حجم بزرگ و یا کوچک، مقرون به صرفه ترین نوع دستگاه چاپ بر روی پارچه را خریداری نمائید. تولیدکنندگان دستگاه های چاپ پیشرفته در سری های سه هدی، دو هدی و همچنین 4 هدی طراحی نموده اند تا بتوانند میزان دقت و سرعت چاپ تصاویر را بر روی پارچه ها افزایش دهند. برای خرید دستگاه چاپ بنر و فلکس به سایت مراجعه نمایید. 

قیمت خرید دستگاه چاپ پارچه

قیمت خرید دستگاه چاپ پارچه به ویژگی های دستگاه و همچنین امکانات آن بستگی دارد. همچنین در حال حاضر بازار دارای ثبات قیمت نمی باشد و به همین دلیل، بهتر است با تأمین کنندگان دستگاه های چاپ تبلیغاتی ارتباط برقرار کنید.

شرکت فرارنگ تبلیغ به عنوان یکی از اولین کانون های تبلیغاتی مدرن در تهران است که پیشرفته ترین دستگاه های چاپ پارچه و سایر پرینترهای چاپی دیجیتال را به همراه خدمات پس از فروش در تهران عرضه می کند.

  تلفن :  50 50 6656 -021  ( خط ویژه ) 

   فکس : 73 42 6656 -021 

 تلگرام : 2268 201 0902             کانال تلگرام :  https://telegram.me/FaraRangCo          

  ایمیل :  Info@FaraRang.com      

       دفتر مرکزی : تهران - خیابان ستارخان -خیابان باقرخان - پلاک 99 - واحد 5 و 6

      انبار مرکزی : کیلومتر 8 جاده مخصوص کرج - شهرک استقلال    

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 1094
نمایش همه
علاقه مندی ها ()