پوشش های زیادی برای بسته بندی محصولات تولید شده در یک مجموعه تولیدی و کارخانه مورد استفاده قرار میگیرند که  برخی از آنها کاربرد به مراتب بیشتری دارند. یکی از انواع پوشش های مناسب برای بسته بندی که در بسته بندهای بزرگ نیز استفاده بیشتری دارد استرچ میباشد. استرچ ها از پوشش های مناسب برای بسته بندی و نایلونی هستند که بخوبی دور تا دور محصول را پوشانده و  محافظت خوبی را نیز از محصول به عمل می آورند. استرچ ها توسط دستگاه مخصوصی دور تا دور محصول را میپوشانند و میتوانند با خاصیت کششی خود تمامی محصولات را بخوبی به یکدیگر فشرده و در کنار هم نگاه دارند که این موضوع از ویژگی های آن محسوب میگردد. این ویژگی بخصوص برای بسته بندی در ابعاد بزرگ مانند بسته بندی پالت ها بسیار مناسب و ایده آل است.  پالت هایی که تعداد زیادی محصول بر روی آن قرار دارد و آماده ارسال به انبار یا بازار مصرف میباشد را با هیچ پوشش دیگری نمیتوان بسته بندی نمود و بهترین پوشش برای بسته بندی آنها استرچ میباشد. برای خرید نایلون استرچ به سایت مراجعه کنید. 

کمتر شدن وزن بسته بندی با استفاده از استرچ

استرچ ها از سبک ترین پوشش های مناسب برای بسته بندی هستند که همین موضوع باعث شده تا وزن کلی محصول بسته بندی شده نیز کاهش یابد. همچنین با استفاده از استرچ دیگر نیازی به استفاده از دیگر پوشش ها وجود ندارد که این نیز خود عاملی در کاهش وزن محصول بسته بندی شده میباشد. استرچ ها هیچ وزنی را به محصول و محصولات تحمیل نمیکنند و تنها محصول بر روی پالت باقی میماند که این موضوع حمل پالت را تا حد زیادی آسان میکند و انرژی زیادی بدین منظور صرف نخواهد شد.

سرعت بالای بسته بندی با استفاده از استرچ

استرچ ها همانطور که در بالا  نیز به آن اشاره شد توسط دستگاه استرچ کش بر روی پالت و یا محصول کشیده میشوند که همین موضوع روند بسته بندی را تا حد زیادی تسریع میکند. همچنین استرچ ها بصورت رولی درون دستگاه قرار میگیرند و با یک بار قرار دادن رول درون دستگاه تا مدت زیادی دیگر نیازی به قرار دادن رول درون دستگاه وجود ندارد و میتوان از طریق همان رول تعداد زیادی از پالت ها را بسته بندی نمود. دیگر پوشش های مناسب برای بسته بندی اینگونه نیستند و  فصای زیادی را اشغال میکنند که به همین دلیل اپراتور باید مرتبا دستگاه را از  پوشش مناسب بسته بندی تغذیه کند که روند بسته بندی را کند کرده و زمان زیادی نیز صرف خواهد شد. اما استرچ ها اینگونه نیستند و میتوان با یک بار  تغذیه دستگاه تا مدت های طولانی از یک رول استرچ استفاده نمود. برای خرید انواع نایلون شیرینگ از طریق لینک مراجعه نمایید. 

عدم ورود بخار و گرد و غبار به داخل  محصول از ویژگی های استرچ ها

یکی از ویژگی های استرچ ها نسبت به دیگر پوشش های مناسب برای بسته بندی چسبنده بودن آنها میباشد و میتوانند به خوبی بر روی محصول چسبیده و از ان جدا نیز نشوند. این چسبندگی بسیار خوب استرچ ها بر روی محصول میتواند این مزیت را ایجاد کند که به هیچ وجه گرد و غبار  و آلودکی به داخل بسته بندی وارد نشود. به همین دلیل نیز از استرچ ها برای بسته بندی محصولات غذایی و بهداشتی نیز استفاده میشود. عدم ورود هوا، گرد و خاک و آلودگی به داخل بسته بندی و محصول این ویژگی را در پی خواهد داشت که از فاسد شدن آنها جلوگیری به عمل آورد. همچنین برخی از محصولات خانگی نیز برای اینکه کاملا تمیز و بدون هیچگونه آلودکی به فروشگاه و مشتری عرضه شود از استرچ استفاده میشود که این استرچ نه تنها میتواند از ورود گرد و غیار جلوگیری کند بلکه تا حدی آنرا در برابر ضربه و خط و خش نیز محافظت خواهد کرد. فروشگاه دریا پلاستیک در خدمت شماست.

آدرس دفتر: تهران - بازار ۱۵خرداد - مقابل بازار آهنگران - بعداز بانک شهر سرای فولاد طبقه اول - پلاک ۱/۲

 تلفن دفتر: ۰۲۱۳۶۰۵۶۱۶۲ - ۰۲۱۳۳۹۵۲۱۷۹ - همراه ۰۹۱۲۲۴۷۱۹۱۲ -  ۰۹۲۱۲۵۳۹۹۴۹ فرهادی

 آدرس کارخانه: سه راه آدران - شهرک صنعتی کاظم آباد صنعت ۸ پلاک۳

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 1007
نمایش همه
علاقه مندی ها ()