برای بسته بندی محصولات کوچک تولید شده در کارخانجات و مجموعه های تولیدی میتوان از پوشش های زیادی استفاده نمود اما برای بسته بندی اجسام بزرگ نمیتوان از هر پوششی استفاده نمود. یکی از پوشش هایی که میتوان برای بسته بندی اجسام بزرگ مانند پالت ها مورد استفاده قرار داد استرچ پالت بند است. استرچ پالت بند همانطور که از نامش پیداست نوعی استرچ و پوشش است که برای بسته بندی پالت  ها مورد استفاده قرار میگیرد  و میتواند دور تا دور پالت و همچنین محصولات موجود بر روی آنرا پوشش دهد.  خرید استرچ پالت بند  در صنایع گوناگونی مورد استفاده قرار میگیرد که میتوان به چوب و مبل سازی، داروسازی، خودرو سازی و صنایع تولید غذا و دارو اشاره نمود. استرچ پالت بند مزیت های زیادی را برای مصرف کنندگان و واحد های تولیدی به وجود می آورند که  در ادامه به این ویژگی و مزیت ها اشاره خواهیم نمود. استرچ پالت بند ها از استرچ های نازکی هستند که این نازک بودن امکان دیدن محتویات  داخل استرچ را بخوبی فراهم کرده است. تولید کننده و همچنین خریدار میتواند محصولات را به لطف شفاف بودن استرچ ها رویت کرده و آنرا ببیند. هیچ پوشش دیگری مانند استرچ ها وجود ندارد که تا این حد شفاف باشد.

استرچ پالت بند از بهداشتی ترین نوع پوشش ها برای بسته بندی

بسیار مهم است که محصولات بعد از بسته بندی در فضایی کاملا بهداشتی  و به دور از هر گونه آلودگی قرار بگیرند که از این رو استرچ پالت بند میتواند بخوبی تمامی محصول را تحت پوشش قرار داده و از ورود هر گونه آلودگی به داخل محصول و همچنین بسته بندی جلوگیری کند. استرچ پالت بند بعد از بسته بندی به خوبی با محصول چسبندگی ایجاد میکند که این چسبندگی باعث میشود تا از ورود هر گونه گرد و غبار و آلودگی جلوگیری به عمل اید و محصولاتی مانند مواد غذایی و یا بهداشتی که فضایی مناسب و به دور از آلودگی برای نگهداری نیاز داشته باشند به خوبی حفظ شده و کیفیت خود را از دست نداده و فاسد نیز نگردند.

قیمت استرچ پالت بند

هر پوششی که برای بسته بندی محصولات مورد استفاده قرار میگیرد از یک قیمت متفاوتی برخوردار است اما برای  تولید کنندگان چیزی که اهمیت بسیار زیادی دارد قیمت این پوشش ها میباشد. یکی از مزیت های استرچ پالت بند ها قیمت آنها میباشد. قیمت استرچ پالت بند بسیار مناسب است و نمیتوان آنرا از لحاظ قیمت با دیگر پوشش هایی که برای بسته بندی استفاده میشوند مقایسه نمود. استرچ پالت بند ها با توجه به ویژگی های زیادی که دارند اما از قیمت مناسبی نیز برخوردار میباشند که یک مزیت ویژه برای آن محسوب میگردد. البته قیمت استرچ پالت بند نسبت به نوع استرچ و همچنین ابعاد ان متفاوت میباشد و در صورتیکه استرچ هایی با ابعاد و سایز بالا را نیاز داشته باشید در نتیجه باید هزینه بالایی را نیز برای آن پرداخت نمایید. استرچ پالت بند ها همچنین در ضخامت های گوناگونی نیز تولید میشوند که این ضخامت های متفاوت باعث میشود تا قیمت آن تحت تاثیر قرار بگیرد و توجه داشته باشید که هر چه ضخامت استرچ ها افزایش یابد در نتیجه قیمت آن نیز افزایش می یابد.

استرچ پالت بند از پوشش های با خاصیت کشسانی بالا

هیچ پوشش دیگری را مانند استرچ پالت بند برای بسته بندی نمیتوان یافت که از این چنین خاصیت کشسانی بالایی برخوردار باشد و بیشتر پوشش ها تنها میتوانند تا حدی از قابلیت کشسانی برخوردار باشند.  استرچ پالت بند با خاصیت کشسانی خود مزیت های زیادی را نیز به همراه خواهد داشت که میتوان به پایداری و ثبات محصول و محصولات در یک نقطه بر روی پالت اشاره نمود. برای خرید نایلون های شیرینگ به سایت دریا پلاستیک مراجعه کنید. 

آدرس دفتر: تهران - بازار ۱۵خرداد - مقابل بازار آهنگران - بعداز بانک شهر سرای فولاد طبقه اول - پلاک ۱/۲

تلفن دفتر: ۰۲۱۳۶۰۵۶۱۶۲ - ۰۲۱۳۳۹۵۲۱۷۹ - همراه ۰۹۱۲۲۴۷۱۹۱۲ -  ۰۹۲۱۲۵۳۹۹۴۹ فرهادی

آدرس کارخانه: سه راه آدران - شهرک صنعتی کاظم آباد صنعت ۸ پلاک۳

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 987
نمایش همه
علاقه مندی ها ()