مسقف کردن گلخانه ها و برخی زمین های زراعی و صنعتی به لطف وجود نایلون عریض به راحتی انجام میشود  و میتوانید فضای مد نظر را به راحتی مسقف کرده و دیگر نیازی به استفاده از دیگر روش ها برای مسقف کردن فضا وجود نداشته باشد. نایلون عریض همانطور که از نامش نیز بخوبی  پیداست از جمله نایلون های با عرض زیاد محسوب میشود که همین عرض             زیاد میتواند برای مسقف کردن یک فضای بزرگ کاملا کافی و مناسب باشد. نایلون های عریض امکان مسقف کردن فضای موجود را تا حد زیادی کم هزینه میکنند. این نایلون ها از قیمت به مراتب بسیار بسیار بهتری نسبت به دیگر روش های مسقف کردن برخوردار هستند که همین موضوع میتواند هزینه های مسقف کردن فضای موجود را تا حد زیادی بکاهد. برای مسقف نمودن با نایلون عریض نیازی به استفاده از نیروی انسانی زیادی وجود ندارد و به راحتی میتوانید تنها با چند نیروی انسانی این نایلون ها را اجرا نمایید و نیازی به تخصص و نیروی انسانی زیاد بدین منظور وجود نخواهد داشت. برای خرید نایلون های عریض از طریق لینک اقدام نمایید. 

نایلون عریض از سرعت بالایی در اجرا و راه اندازی برخوردار میباشد

در صورتیکه قصد داشته باشید تا فضای موجود را بصورت سنتی و با روش های قدیمی مسقف کنید باید هزینه و همچنین زمان زیادی را صرف نمایید. مسقف نمودن با روش های سنتی و با استفاده از مصالح ساختمانی زمان زیادی را نیز نیاز  دارد اما اگر انتخاب شما نایلون عریض باشد در نتیجه در کوتاه ترین زمان ممکن میتوانید فضای موجود را مسقف نمایید.  استفاده از روش های سنتی و قدیمی شاید به چندین هفته و یا چندین ماه زمان نیاز داشته باشد اما در صورتیکه نایلون عریض را انتخاب کرده باشد در کوتاه ترین زمان که میتواند یک روز باشد فضای موجود را مسقف نمایید. هر اندازه فضای موجود بزرگ باشد نیز به راحتی میتوانید در کوتاه ترین زمان ممکن آنرا مسقف نموده و از مزیت های ان بهره مند شوید.

نایلون عریض صنعتی

یکی از انواع نایلون های عریضی که برای بخش های صنعتی مورد استفاده میگیرد و کاربرد زیادی نیز دارد نایلون عریض صنعتی میباشد که با نایلون های کشاورزی نیز متفاوت میباشد. نایلون عریض صنعتی در ضخامت های گوناگون عرضه میشود و میتواند با توجه به ساختار شیمیایی خود با این دسته از فضاهای سازگاری خوبی داشته باشد. این نایلون ها  به نسبت نایلون های کشاورزی از مقاومت بالاتری برخوردار هستند که البته این مقاومت بالا کاملا منطقی نیز به نظر میرسد و باید بتواند در برابر هر گونه عامل فرسایش زا و آسیب رسانی مقاومت کند.

نایلون عریض کشاورزی

یکی از پر کاربردترین نایلون های عریض که در زمین های زراعی مورد استفاده بسیار زیادی دارند نایلون عریض کشاورزی میباشد که میتوامد برای پرورش گیاهان گلخانه های کاملا ایده آل و مناسب باشد و محافظت بسیار خوبی را از گیاهان چه در زمان کاشت و چه در زمان برداشت به عمل آورد. نایلون عریض کشاورزی به گونه ای تولید شده است که میتواند نور کافی و مورد نیاز را برای تغذیه گیاه از خود عبور دهد و نیازی به استفاده از نور های غیر طبیعی برای پرورش گیاه وجود نداشته باشد. برای اطلاع از قیمت خرید نایلون شیرینگ  به سایت مراجعه کنید. 

انواع نایلون عریض

نایلون های عریض در انواع مختلفی تولید و بفروش میرسند که  عمده تفاوت آنها مربوط به صخامت آنها میشود و میتوانید بر اساس نیاز خود نایلون هایی را خریداری نمایید که از ضخامت های متفاوتی برخوردار هستند. البته هر چه ضخامت نایلون های عریض بیشتر باشد در نتیجه فضای مناسب تری را برای نگهداری از گیاهان بوجود  می آورند. برای خرید نایلون عریض در صورتیکه به اطلاعات و مشاوره نیاز دارید میتوانید با کارشناسان فروشگاه دریا پلاستیک تماس حاصل کرده و خرید خود را از این فروشگاه با کسب اطلاعات کافی و‌ آگاهانه انجام دهید.

آدرس دفتر: تهران - بازار ۱۵خرداد - مقابل بازار آهنگران - بعداز بانک شهر سرای فولاد طبقه اول - پلاک ۱/۲

تلفن دفتر: ۰۲۱۳۶۰۵۶۱۶۲ - ۰۲۱۳۳۹۵۲۱۷۹ - همراه ۰۹۱۲۲۴۷۱۹۱۲ -  ۰۹۲۱۲۵۳۹۹۴۹ فرهادی

آدرس کارخانه: سه راه آدران - شهرک صنعتی کاظم آباد صنعت ۸ پلاک۳

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 991
نمایش همه
علاقه مندی ها ()