جوهر سابلیمیشن مختص دستگاه های چاپ سابلیمیشن به کار برده می شوند. در واقع چاپ تصاویر بر روی پارچه و اشیاء سرامیکی، سنگی و شیشه ای نیاز به جوهر مخصوص دارد، تا دوام و کیفیت لازم را داشته باشند. اگر قصد خرید جوهر سابلیمیشن را دارید، توصیه می شود که به مراکز معتبر فروش دستگاه های چاپ سابلیمیشن مراجعه نمائید چون از اصل بودن و کیفیت بالای جوهر و مرکب چاپ سابلیمیشن اطمینان پیدا می کنید. تنوع جوهرهای دستگاه های پیشرفته چاپ را به راحتی نمی توان خریداری نمود. ضمن آنکه اگر از جوهرهای بی کیفیت و تقلبی برای چاپ بر روی پارچه و سایر اقلام استفاده شود، به مراتب هم موجب خراب شدن دستگاه چاپ و همچنین نتیجۀ نهایی چاپ نیز بی کیفیت خواهد بود. برای خرید جوهر سابلیمیشن به سایت مراجعه کنید. 

فروش جوهر سابلیمیشن

همانطور که گفته شد، مرکز فروش جوهر سابلیمیشن در تهران وجود دارد، که به صورت تلفنی و یا اینترنتی اقدام به ثبت خرید جوهرهای سابلیمیشن مورد نظر خود نمائید. با توجه به قیمت قابل توجهی که این نوع جوهرهای چاپ در بازار دارند، بهتر است از اعتبار مرکز فروش اطمینان حاصل نمائید و سپس اقدام به خرید جوهر مورد نظر نمائید. همچنین به دلیل وارداتی بودن اکثر برندهای جوهر چاپ سابلیمیشن، به دلیل نوسانات قیمت ارز، قیمت خرید جوهر و مرکب سابلیمیشن ثابت نمی باشند.

ثبات کیفیت و پایداری رنگ، قابلیت چاپ روی کاغذ حرارتی و یا به صورت مستقیم بر روی پارچه، قیمت مناسب، شفافیت بالای رنگ پس از چاپ، ماندگاری بالا پس از چاپ تصاویر، قابلیت شستشوی محصولات چاپی، سرعت بالای خشک شدن و دانسیته بالا از جمله ویژگی های انواع جوهر فارنهایت سابلیمیشن می باشند.

خرید انواع جوهر سابلیمیشن

جوهر سابلیمیشن چاپ کاغذ، جوهر چاپ بنر و فلکس تویو، جوهر اکوسالونت های لایت، جوهر سابلیمیشن چاپ کاغذ حرارتی، جوهر چاپ های لایت، جوهر یووی مولتی ویت کالر و جوهر یووی تی اس از جمله انواع جوهر سابلیمیشن در برندهای مختلف آلمانی، تایوان، آمریکا و کره می باشند که از اعتبار و کیفیت بالایی برخوردار می باشند.

هر کدام از مرکب های سابلیمیشن دارای یکسری ویژگی های اختصاصی می باشند که بهتر است پیش از خرید، نسبت به بررسی مشخصات جوهر با نوع دستگاه چاپ سابلیمیشن دقت لازم را داشته باشید. به همین منظور اگر دارای تخصص کافی نمی باشید، بهتر است از مشاورۀ افراد متخصص استفاده نمائید تا بتوانید مناسب ترین برند جوهر سابلیمیشن را خریداری نمائید.

جوهر دیسپرس یکی از دیگر از انواع جوهرهای گرید A+ سابلیمیشن است که مخصوص چاپ مستقیم بر روی پارچه ها و پرچم به کار برده می شوند. جوهرهای ری اکتیو و پیگمنت نیز متناسب با دستگاه های چاپ پارچه سابلیمیشن به کار برده می شوند. در نتیجه متناسب با تعداد هدهای ریکو و اپسون دستگاه چاپ سابلیمیشن، نیاز است که مناسب ترین برند جوهر سابلیمیشن را خریداری نمائید. برای خرید جوهر چاپ های لایت به سایت مراجعه نمایید. 

قیمت جوهر سابلیمیشن

قیمت خرید جوهر سابلیمیشن به فاکتورهای متعددی چون برند، نوع رنگ و سطح کیفیت جوهر بستگی دارد. البته به دلیل وارداتی بودن این نوع جوهرهای چاپی، قیمت آنها ثبات روزانه ندارند. همچنین تغییر نرخ ارز نیز بر روی قیمت آنها تأثیر گذار می باشد. بنابراین برای آگاهی از قیمت جوهرهای سابلیمیشن، می توانید به صورت اینترنتی و همچنین تلفنی مطلع گردید.

همچنین در حال حاضر به دلیل راه اندازی فروشگاه های اینترنتی، امکان خرید اینترنتی انواع جوهر سابلیمیشن با قیمت ارزان و مناسب نیز برای مشتریان فراهم می باشد که البته به اصل بودن کالا و اعتبار شرکت باید توجه داشته باشید.  

شرکت فرارنگ تبلیغ، به عنوان یکی از شرکت های معتبر تأمین کنندۀ انواع دستگاه چاپ سابلیمیشن در ایران فعالیت می کند. به همین منظور قطعات جانبی و همچنین انواع جوهر چاپ سابلیمیشن را نیز با کیفیت اورجینال عرضه می کنند.

  تلفن :  50 50 6656 -021  ( خط ویژه ) 

   فکس : 73 42 6656 -021 

 تلگرام : 2268 201 0902             کانال تلگرام :  https://telegram.me/FaraRangCo          

  ایمیل :  Info@FaraRang.com      

       دفتر مرکزی : تهران - خیابان ستارخان -خیابان باقرخان - پلاک 99 - واحد 5 و 6

      انبار مرکزی : کیلومتر 8 جاده مخصوص کرج - شهرک استقلال    

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 1247
نمایش همه
علاقه مندی ها ()