کاغذ سابلیمیشن دارای ویژگی هایی است که متناسب با دستگاه های چاپ سابلیمیشن تولید می شوند. همانطور که می دانید صنعت چاپ بر روی اجسام سنگی، شیشه ای، پارچه ای و سرامیک گسترش یافته است و مورد استقبال خیلی از صنعتگران نساجی و غیره قرار گرفته است. با توجه به خرید دستگاه های چاپ سابلیمیشن، نیاز است که خرید کاغذ مناسب سابلیمیشن را نیز انجام دهید چون این نوع دستگاه های چاپ، از کاغذهای مخصوص استفاده می کنند.

کاغذهای سابلیمیشن نسبت به کاغذهای معمولی دارای تفاوت های جزئی می باشند که هنگام خرید کاغذ سابلیمیشن ، باید مد نظر داشته باشید تا با کیفیت ترین نوع کاغذ را خریداری نمائید. میزان چگالی کاغذ، میزان انتقال رنگ، میزان ضخامت، میزان جذب جوهر، سطح ارتجاعی الیاف کاغذ و ... از جمله ویژگی های کاغذ چاپ سابلیمیشن است که باید توجه شود. سطح پوشش کوتینگ این نوع کاغذ به طور مستقیم بر روی میزان جذب کاغذهای سابلیمیشن تأثیرگذار می باشد.

فروش کاغذ سابلیمیشن کره ای

در حال حاضر فروش کاغذ سابلیمیشن کره ای بیشتر از سایر کاغذهای چاپ مورد استقبال قرار گرفته است چون دارای کیفیت بالا و همچنین پوشش دهی کامل، خاصیت جذب مناسب، سرعت بالای انتقال رنگ و غیره می باشد. با خرید کاغذ مخصوص دستگاه سابلیمیشن دیگر نیاز نیست نگران مصرف بیش از اندازۀ جوهر باشید چون به نسبت استاندارد، میزان انتقال جوهر را انجام می دهد. کاغذ سابلیمیشن فارنهایت کره ای به عنوان یکی از بهترین گزینه های خرید این نوع کاغذ چاپ می باشد. معمولاً کاغذهای چاپ کره ای از کیفیت بالایی برخوردار می باشند و در نتیجه موجب کیفیت فرآیند چاپ نهایی می شود.

هنگام خرید هر نوع کاغذ برای دستگاه های چاپ، بهتر است اطلاعات مندرج بر روی بسته بندی را بررسی نمائید تا با دستگاه چاپ شما سازگاری لازم را داشته باشد. توجه داشته باشید که خرید کاغذ چاپ سابلیمیشن نیز به صورت رولی انجام می گیرد. کاغذ با کیفیت باید دارای ضخامت استاندارد باشد تا زمان پرس، مشکلی برای لبه های کاغذ بوجود نیاید. لازم به ذکر است که امکان برش رول های کاغذ سابلیمیشن نیز فراهم می باشد و می توان به صورت شیت استفاده نمود که بدین وسیله قیمت تمام شده به صرفه خواهد بود، البته نیاز به ذکر است که لبه های برش باید صاف و یکدست بریده شود تا داخل دستگاه چاپ گیر نکند.

با خرید کاغذ سابلیمیشن کره ای، جوهر تا حدود 90 درصد به پارچه انتقال پیدا می کند و این مسئله موجب صرفه جویی 30 درصدی در مصرف جوهر چاپ می شود. برای تولید کاغذهای مخصوص چاپ از بالاترین تکنولوژی های نانو استفاده می شود تا دارای کیفیت بالا باشد. این نوع کاغذها امکان برگشت رنگ را در دمای پایین تر سریع انجام می دهد.

قیمت کاغذ سابلیمیشن

قیمت کاغذ چاپ سابلیمیشن به سایز، ضخامت، کیفیت و برند کاغذ بستگی دارد. در عصر حاضر نوسانات بازار بسیار زیاد می باشد و این مسئله به طور مستقیم بر روی قیمت خرید کاغذهای چاپ تأثیر گذاشته است. بنابراین پیش از مراجعه به شرکت های پخش تجهیزات چاپ سابلیمیشن، بهتر است به صورت اینترنتی و یا تلفنی، از موجودیت و قیمت خرید کاغذ مخصوص سابلیمیشن اطلاع پیدا کنید. البته در حال حاضر امکان سفارش اینترنتی انواع کاغذ چاپ سابلیمیشن نیز برای مشتریان فراهم می باشد و نیاز به صرف زمان و هزینۀ مازاد نمی باشد. بدین ترتیب شما می توانید پس از بررسی جامع و همچنین مشاهدۀ تمام مشخصات کالا، سپس اقدام به انتخاب با کیفیت ترین کاغذ سابلیمیشن نمائید.

شرکت فرارنگ تبلیغ، از ابتدای فعالیت خود در زمینۀ فروش جدیدترین دستگاه های چاپ سابلیمیشن فعالیت می کند و این مسئله موجب شده است تا تجهیزات جانبی این نوع دستگاه های چاپ که شامل کاغذ چاپ سابلیمیشن و جوهرهای مخصوص می شوند را نیز با قیمت مناسب به فروش برسانند.

  تلفن :  50 50 6656 -021  ( خط ویژه ) 

   فکس : 73 42 6656 -021 

 تلگرام : 2268 201 0902             کانال تلگرام :  https://telegram.me/FaraRangCo          

  ایمیل :  Info@FaraRang.com      

       دفتر مرکزی : تهران - خیابان ستارخان -خیابان باقرخان - پلاک 99 - واحد 5 و 6

      انبار مرکزی : کیلومتر 8 جاده مخصوص کرج - شهرک استقلال    

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 5135
نمایش همه
علاقه مندی ها ()