کمپرسور اسکور در دستۀ تجهیزات کمپرسور هوا می باشد که دارای یکسری ویژگی های اختصاصی می باشند. متناسب با نیاز سیستم مجموعه های صنعتی مختلف، خرید دستگاه کمپرسور اسکرو انجام می گیرد. کمپرسور های اسکرو طور طراحی شده اند که هوا را درون پمپ باد انتقال می دهد و پس چرخش و فشرده نمودن هوا، به خروجی دستگاه انتقال می دهد. در واقع چرخش درون دستگاه کمپرسور به صورت حلزونی می باشد و به همین دلیل با نام کمپرسور های اسکرو معرفی شده اند. لازم به ذکر است که در طراحی این نوع کمپرسور، از دو روتور استفاده شده است که خلاف یکدیگر در حرکت می باشند و این مسئله موجب فشردگی و تراکم هوای داخل کمپرسور می شود.

فروش انواع کمپرسور اسکرو

کمپرسور اسکرو عموماً از نظر تحت فشار قرار دادن سیالات و همچنین هوا بسیار عالی عمل می کند و این پدیده موجب شده است که از جابجایی و همچنین انتقال هوا و فشردگی سیالات را افزایش دهد. کمپرسور اسکرو تسمه ای و کمپرسور اسکرو کوپل مستقیم از انواع کمپرسور اسکرو است که دارای ویژگی و مشخصات فنی اختصاصی می باشند. کمپرسور اسکرو کوپل مستقیم به نحوی طراحی شده است که دارای خاصیت بیشترین بازدهی می باشد که نسبت به دیگر مدل های کمپرسور، بیشتر به فروش می رسد.

کنترلر، آنلودر، واحد هواساز، الکتروموتور، ترموستات، رادیاتور، کنتاکتور، طراحی، سنسور، سرویس و نگهداری از جمله مواردی می باشند که هنگام خرید و فروش انواع کمپرسور اسکرو باید در نظر داشته باشید تا توانید با کیفیت ترین نوع کمپرسور هوا را با قیمت ارزان و مناسب خریداری نمائید. نصب سنسور داخل دستگاه های کمپرسور موجب می شود که سیستم کمپرسور به صورت برنامه ریزی و کنترل شده تمام فرایند فشرده سازی هوا و سیالات را انجام دهند.

سنسور تشخیص دمای هوا و روغن، سنسور تشخیص میزان فشار خط، سنسور فشار دریافت کننده تا مانع از استارت دستگاه گردد تا فشار بیش از اندازه به فرآیند فشرده سازی وارد نشود، سنسور نشانگر جریان مصرفی الکتروموتور اصلی، سنسور نشانگر تشخیص جریان مصرفی سه فاز فن و سنسور نمایشگر ولتاژ کمپرسور از جمله سنسورهایی می باشند که در مسیر اجرای فشرده سازی دستگاه های کمپرسور به کار برده می شود. در نتیجه با تعبیۀ چنین سنسورهایی در جریان فشرده سازی هوا، می توانند از میزان وارد کردن خسارت و آسیب به دستگاه های کمپرسور جلوگیری کنند. زمان خرید انواع کمپرسور باید در نظر داشته باشید که تمام ویژگی های ساختاری دستگاه را مورد بررسی کامل قرار دهید و از کیفیت و سلامت بودن هر کدام از ویژگی های کمپرسور اطمینان حاصل نمائید. هموراه به یاد داشته باشید که خرید کمپرسور به همراه گارانتی و پشتیبانی باشد تا در صورت مواجه با مشکل، بتوانید ایرادات را مرتفع سازید.

قطعات مختلف کمپرسورهای اسکرو دارای قابلیت کمترین فشار سایشی می باشند، به این معناست که کمپرسور با اصطحکاک زیادی برخورد ندارد و در مقابل هزینه های تعمیر و نگهداری کاهش پیدا خواهد کرد. در نتیجه موجب افزایش راندمان کاری کمپرسور می گردد و لرزش و صدای اضافی را تولید نمی کند. معمولاً دستگاه های کمپرسور اسکرو با کیفیت دارای لرزش بسیار اندک می باشد.

قیمت خرید کمپرسور اسکرو

قیمت خرید کمپرسور اسکرو را می توانید از شرکت های عرضه کنندۀ دستگاه های کمپرسور اسکرو پرسش نمائید. لازم به ذکر است که هر کدام از انواع کمپرسور اسکرو دارای قیمت متفاوتی می باشند. قابلیت های کمپرسور به توان کارکرد دستگاه کمک می کند تا بازدهی مناسبی داشته باشند.

شرکت هوامدار به عنوان یکی از شرکت های معتبر در ایران است که با هدف مشتری مداری ، توانسته اند تولید و پخش انواع دستگاه کمپرسور اسکرو را با کیفیت عالی و بازدهی بالا و همچنین قیمت مقرون به صرفه به صنعت گران بر عهده دارند.

 

قیمت درایر تبریدی در نوع خارجی که از دیگر کشور ها به ایران وارد میشوند بالاتر  از برندهای ایرانی است. بسیاری از درایر های تبریدی نیز از نوع خارجی و وارداتی هستند که در نتیجه از قیمت بالاتری برخوردار میباشند. قیمت درایر تبریدی متناسب با نرخ ارز  متغیر خواهد بود. در صورتیکه نرخ ارز با نوساناتی همراه باشد در نتیجه قیمت ها نیز افزایش خواهند یافت. برای خرید درایر تبریدی، کمپرسور هوا و مخزن هوا با بهترین قیمت میتوانید شرکت هوامدار را انتخاب و خرید خود را از سراسر کشور  و بدون هیچگونه محدودیتی انجام دهید.

 

تماس با ما

آدرس كارخانه : تهران ، شهرك صنعتي چهاردانگه،‌مجتمع صنفي سهند،‌سوله هاي بنقش، پلاك 3/805

دفتر مركزي :تهران, خیابان آزادی شماره 308 واحد 13

تلفن : ٦٦٨٣٢٧٧٠ -  ٦٦٨٨٤٣٠٥ - ٦٦٨٦٧٢٠٧

فکس: ٦٦٨٦٤٥٧٢

پست الکترونیک:  info@havamadar.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 1224
نمایش همه
علاقه مندی ها ()