مخزن هوا از کاربردی ترین دستگاه هایی است که در سیستم های تأسیسات به کار برده می شوند. لازم به ذکر است که کاربرد مخازن هوا در کنار دستگاه های کمپرسور هوا می باشد. بدین وسیله ذخیره سازی هوای فشرده از طریق چنین مخازن هوایی انجام می گیرد. با خرید انواع مخزن هوا با کیفیت می توانید تا میزان زیادی از اُفت فشار دستگاه کمپرسور جلوگیری کنید و از میزان هزینه های مصرفی بکاهید. همچنین استفاده از مخزن های هوا داخل سیستم های تأسیسات، میزان عملکرد دستگاه کمپرسور اسکرو را افزایش می دهند. بنابراین توجه داشته باشید که متناسب با ظرفیت مجموعۀ سیستم موتورخانه، اقدام به خرید با کیفیت ترین مخزن هوا نمائید.

خرید وفروش مخزن هوا

خرید و فروش مخزن هوا متناسب با ازدیاد سیستم های موتورخانه و همچنین ارتقاء سیستم های تأسیسات، رونق یافته است. در اصل با استفاده از مخازن هوای فشرده، می توانند میزان قابل توجهی از هزینه های نگهداری و تعمیرات دستگاه کمپرسور اسکرو و دیگر تجهیزات تأسیسات را کاهش می دهند. مخزن هوای استاندارد، مخزن هوای معمولی و مخزن هوای فشار قوی از انواع مخازن هوای فشرده می باشند که  دارای یکسری ویژگی های اختصاصی می باشند. معمولاً مخازن هوا را برای مواقع ضروری و اوج مصرف به کار می برند تا بدین وسیله نیاز به خرید کمپرسور بزرگ تر نباشد. علاوه بر آن با خرید مخزن هوای فشرده می توان از خاموش و روشن شدن بیش از اندازه دستگاه کمپرسور ممانعت نمود و این مسئله از استهلاک بیش از اندازۀ دستگاه ها جلوگیری می کند.

ممکن است حین فرآیند کمپرسور هوا، مقداری آب کندانس تولید شود که این مسئله ممکن است صدماتی به سیستم موتورخانه و تأسیسات وارد نماید. در نتیجه با نصب مخزن هوای فشرده می توانید از ورود آب کندانس شده به لوله های انتقال هوا جلوگیری کنید. فرآیند جریان هوا داخل دستگاه مخزن هوا، بدین شکل است که در ابتدای مرحله هوای فشرده شده را خنک می کند و سپس مواد روغنی را از رطوبت موجود در هوا جداسازی می کند. بنابراین هوای خالص فشرده شده را وارد لوله های هوا انتقال می دهد.

فروش مخزن هوا با قیمت ارزان

در حال حاضر فروش مخزن هوا با قیمت ارزان، توسط شرکت های تولید کنندۀ مخازن هوا میسر می باشد. در نتیجه می توانید با مراجعه به چنین شرکت هایی، بدون واسطه، با قیمت مناسب بهترین نوع دستگاه صنعتی چون مخزن های هوای فشرده استاندارد و بزرگ را خریداری نمائید. با توجه به سیستم موتورخانه، نیاز است که مناسب ترین نوع مخزن هوا را خریداری نمائید که از ورود فشار بیش از اندازه به دستگاه های کمپرسور جلوگیری نماید، ضمن آنکه با استفاده از مخزن هوای فشرده با گنجایش مناسب می توانید از خرید دستگاه های کمپرسور بزرگ جلوگیری کنید و بدین ترتیب قیمت هزینه های مصرفی را به حداقل برسانید.

قیمت خرید مخزن هوا

قیمت خرید مخزن هوای فشرده به فاکتورهای مختلفی چون ویژگی های ساختاری، اندازه و ابعاد مخزن، کیفیت جنس ورق و همچنین ضخامت ورق بستگی دارد. در نتیجه متناسب با این عوامل، می توانید انواع مخزن هوا را با قیمت ارزان و مناسب تهیه نمائید که متناسب با ظرفیت سیستم تأسیساتی و موتورخانۀ مجموعه باشد. البته لازم به ذکر است که حد میزان ضخامت ورق تشکیل دهندۀ مخازن هوای فشرده، متناسب با فاکتورهایی چون میزان فشار و ضریب خوردگی مشخص می گردد. در نتیجه هر چه فشار هوای وارده به دستگاه بیشتر باشد، به طبع نیاز است که مخزن هوای فشرده از ورق های ضخیم تری ساخته شوند تا دوام و مقاومت بالایی داشته باشد.

شرکت هوامدار، به عنوان یکی از اولین شرکت های تولیداتی است که در حوزۀ تولید دستگاه های مخزن هوا و همچنین انواع کمپرسور در ایران فعالیت می کند و امکان پخش انواع مخزن هوا در تهران و شهرستان ها را بسترسازی نموده است.

تماس با ما

آدرس كارخانه : تهران ، شهرك صنعتي چهاردانگه،‌مجتمع صنفي سهند،‌سوله هاي بنقش، پلاك 3/805

دفتر مركزي :تهران, خیابان آزادی شماره 308 واحد 13

تلفن : ٦٦٨٣٢٧٧٠ -  ٦٦٨٨٤٣٠٥ - ٦٦٨٦٧٢٠٧

فکس: ٦٦٨٦٤٥٧٢

پست الکترونیک:  info@havamadar.com

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 919
نمایش همه
علاقه مندی ها ()