پالت پلاستیکی از جمله وسایلی است که برای امور بسته بندی کالاها به کار برده می شود و از اهمیت ویژه ای برخوردار می باشد. با استفاده از پالت، مدت زمان بسته بندی اقلام نسبت به گذشته کاهش پیدا کرده است چون با استفاده از ماشین های لیفتراک به راحتی می توان کالاها را به همراه پالت بسته بندی نمود و نیاز به نیروی انسانی مجزا نمی باشد. به این ترتیب خرید و فروش پالت پلاستیکی با رونق روبرو شده است و اکثر کارخانجات با قرار دادن کالاهای تولید شده بر روی پالت ها، اقدام به نگهداری و حفظ اقلام می کنند. پالت های پلاستیکی به دلیل نوع طراحی و متریال تشکیل دهندۀ آن، نسبت به پالت های چوبی، دارای قیمت ارزان و دوام بالا و تنوع ابعاد می باشند.

انواع پالت پلاستیکی

انواع پالت پلاستیکی در بازار عرضه می شود که دارای سایزهای متفاوت و استانداردی می باشند. لازم به ذکر است که تفاوت قابل توجه میان پالت های پلاستیکی، این است که وزن هر کدام از آنها با یکدیگر متفاوت می باشد و این مورد به این دلیل است که متناسب با میزان فشار وارده از کالاهایی است که بر روی پالت نگهداری می شوند. در واقع پالت ها باید توان و مقاومت لازم را در خصوص وزن کالاها و مدت زمانی که کالا بر روی آن نگهداری می شود را داشته باشند. با خرید انواع پالت پلاستیکی می توانید نیاز خود را مرتفع نمائید و به نوعی از نفوذ رطوبت به داخل کالاهای نگهداری شده جلوگیری نمائید.

کاربرد پالت پلاستیکی بلوکی گسترش یافته است، که این به دلیل استفاده از ماشین های لیفتراک می باشد که باعث کاهش مدت زمان بسته بندی کالاها شده است و به این ترتیب می توانند در هزینه های مصرفی، صرفه جویی نمایند. در حال حاضر فروش انواع پالت پلاستیکی به انبارداران کمک می کند که کالاهای نگهداری شده را بر روی پالت ها قرار دهند و این چنین از نفوذ حشرات موذی چون مورچه و موش و جانوان دیگر ایمن نگه دارند، در ضمن با خرید پالت پلاستیکی می توانید از نفوذ و انتقال رطوبت به داخل کالاها جلوگیری کنید. همچنین از دیگر مزایای این نوع پالت، می توان بیان کرد که احتمال موریانه زدن پالت نیز غیر ممکن است چون جنس پالت از متریال پلی اتیلن می باشد.

خرید پالت پلاستیکی

همانطور که گفته شد، خرید پالت پلاستیکی دارای مزایای متعددی می باشد که در ابتدای مقاله به بخش قابل توجهی از آنها اشاره نمودیم. نحوۀ بسته بندی و وسایل مورد نیاز برای امور بسته بندی حائز اهمیت می باشد و به همین منظور باید توجه داشته باشید که از چه نوع تجهیزاتی برای بسته بندی نمودن کالاها استفاده می نمائید که خسارتی به کالاها وارد نشود. در نتیجه با کسب تجربه، به این دانش دست یافته اند که استفاده از پالت های پلاستیکی در مناطق شرجی بسیار مفید واقع می شود و به نوعی نسبت به شرایط محیطی بسیار مقاوم می باشند چون مواد تشکیل دهندۀ پلی اتیلن hdpe موجب ایجاد چنین ساختاری داخل پالت های پلاستیکی شده است و نسبت به اشعه ماوراء بنفش خودرشید نیز دارای مقاوت بالا و بدون تغییر ماهیت می باشند. برای خرید انواع پالت به سایت مراجعه نمایید. 

قیمت خرید پالت پلاستیکی

قیمت خرید پالت پلاستیکی به فاکتورهایی چون ابعاد، ضخامت و همچنین مواد تشکیل دهنده بستگی دارد. به همین منظور به طور مشخص نمی توان قیمت پالت ها مشخص نمود. برای آگاهی و دریافت لیست قیمت انواع پالت پلاستیکی می توانید با واحد فروش مجموعه تماس بگیرید و سپس اقدام به سفارش کالا نمائید.

مجموعۀ پالت ایران به عنوان یکی از مجموعه های موفق در حوزۀ تولید و فروش انواع پالت پلاستیکی در تهران و همچنین شهرستان ها فعالیت می کند.

شور اباد تهران

شماره های تماس: 09125445537 - 09108157005

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 919
نمایش همه
علاقه مندی ها ()