تابلو ها یکی از وسیله هایی است که می تواند در کسب و کار ها بسیار موثر باشد. تابلو همانند شناسنامه ای است که سر در هر مرکزی قرار گرفته است. امروزه کمتر مرکزی را می توانیم بیابیم که از تابلو استفاده نکند. زمانی که شما به دنبال فروشگاه یا مرکزی هستید ، برای یافتن آن به تابلو ها نگاه می اندازید بنابراین تابلو باعث می شود که آن مرکز را یافته و مراجعه داشته باشید. پس تابلو از اهمیت بالایی برخوردار می باشد و اگر به درستی انتخاب شود می تواند تاثیرات بیشتری در جذب مراجعین داشته باشد. برای سفارش انواع تابلوسازی به سایت مراجعه نمایید.

تابلوسازی با متریال مختلف

تابلوسازی با استفاده از متریال مختلفی انجام می گیرد. هر یک از تابلو ها دارای مزایا و معایب خود می باشند. عواملی که می تواند در انتخاب تابلو موثر باشد شامل قیمت، دوام، زیبایی، سبک و... می باشد.

تابلوسازی نئون

تابلو های نئون از تابلو هایی هستند که از گذشته رواج داشته و امروزه نیز مورد استفاده قرار می گیرند. این تابلو ها به دلیل داشتن نورپردازی بسیار مورد توجه قرار گرفته اند. تابلو های نئون از تابلو های جذاب بوده و طرفداران بسیاری دارد.

تابلوسازی فلزی

تابلو های فلزی یکی از انواع تابلو های مقاوم است که این تابلو ها برای بسیاری از مکان ها مورد استفاده قرار می گیرد. تابلو های فلزی دارای استحکام بالایی بوده و در شرایط آب و هوای خشک دارای دوام بالایی می باشند. تابلو های فلزی از ورقه های فلزی تشکیل شده و دارای حروف برجسته می شود. تابلو های فلزی را می توان برای مراکز اداری و تجاری به کار برد.

 

تابلوسازی بنر

یکی از انواع تابلوسازی های آسان تابلوسازی بنر می باشد. قطعات این تابلو ها شامل فلز و بنر و پروژکتور می باشد. بنر موجود در این تابلو با استفاده از دستگاه های چاپ تولید می گردد بنابراین در انتخاب طرح و رنگ این تابلو ها می توانید آزادانه تصمیم گیری کنید. بنابراین طرح های تابلو های بنر بسیار گسترده می باشد. کیفیت بنر یکی از مهم ترین بخش های این نوع تابلوسازی می باشد. همچنین بنر ها در ضخامت های مختلفی می تواند مورد استفاده قرار بگیرد.

تابلوسازی رینگی

در تابلو های رینگی حروف به صورت برجسته بوده و جنس حروف از پلاستیک و فلز است. روش کار این تابلو تقریبا شبیه به تابلو های فلزی بوده اما با این تفاوت که در کلمات از پلاستیک استفاده می شود و این به دلیل عبور نور می باشد. با استفاده از این تابلو شما دارای تابلوی فلزی با دوام دارای نورپردازی عالی هستید.

انتخاب رنگ در تابلوسازی

یکی از مهم ترین بخش ها برای تابلوسازی ، انتخاب رنگ و طرح می باشد . شما کلمات و طرح های مورد نظر خود را به تابلوساز داده تا آن را اجرایی کند اما انتخاب رنگ یکی از مهم ترین بخش ها در تابلوسازی می باشد. برای ساخت تابلو ، رنگ زمینه و کلمات باید دارای اختلاف بوده و نباید از رنگ های هم خانواده استفاده شود زیرا موجب می شود کلمات ناخوانا باشند. بنابراین استفاده از رنگ های متضاد گزینه ی خوبی می باشد. امروزه استفاده از رنگ های نقره ای و طلایی بسیار مورد توجه قرار گرفته و این به دلیل گیرایی زیاد اینرنگ ها می باشد. برای سفارش ساخت تابلو کامپوزیت به سایت مراجعه نمایید.

انتخاب مرکز تابلوسازی نیز از اهمیت بالایی برخوردار است. برخی از مراکز تابلو سازی برای ساخت تابلو ها از مواد اولیه باکیفیت استفاده می کنند و از پرسنل مجرب استفاده می کنند.

مرکز تابلوسازی اچ دی از مراکز تابلوسازی به صورت پیشرفته می باشد. این مرکز با استفاده از دستگاه های پیشرفته و به کار گیری مواد اولیه باکیفیت و پرسنل ماهر خود توانسته انواع تابلو ها را با بهترین کیفیت به تولید برساند.

آدرس : تهران سه راه افسریه ابتدای اتوبان بسیج نبش کوچه مرید آبادی

ایمیل:Yousefihadi90@gmil.com

شماره تماس : 09125173277 شماره تماس:02136092026

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 1066
نمایش همه
علاقه مندی ها ()