درایر تبریدی از مهم ترین دستگاه های صنعتی است که دارای کاربرد اختصاصی می باشد و لزوم استفاده از این دستگاه در مسیر فشرده سازی هوا از اهمیت بالایی برخوردار می باشد. خرید و فروش دستگاه درایر تبریدی در سطح جهان قابل مشاهده می باشد چون دارای ساختار اختصاصی می باشند. محل نصب دستگاه درایر تبریدی بین دستگاه کمپرسور هوای فشرده و خط لولۀ خروجی می باشد. بخش های مختلف این دستگاه درایر در کنار میکرو فیلتر اولیه، میکرو فیلتر ثانویه و تله آبگیری در مسیر خط لولۀ هوای فشرده مورد استفاده قرار گرفته می شوند. در نتیجه این دستگاه ها در کنار یکدیگر می توانند هدف نهایی دستگاه درایر تبریدی را امکان پذیر سازند. برای خرید درایر تبریدی به سایت مراجعه کنید. 

مزایای دستگاه درایر تبریدی

مزایای دستگاه درایر تبریدی بسیار گسترده می باشد، که این مسئله موجب افزایش فروش دستگاه درایر تبریدی شده است. همانطور که می دانید کاربرد این دستگاه درایر در جهت جداسازی رطوبت موجود در هوای فشرده شده می باشد. دستگاه کمپرسور هوا، هوای فشرده شده را تولید می کند که شامل هوای فشرده به همراه رطوبت می باشد. داشتن رطوبت در لوله های انتقال هوای فشرده شده، موجب زنگ زدگی لوله ها و همچنین کاهش سطح کیفیت هوای خروجی کمپرسور می شود. بنابراین با نصب دستگاه درایر تبریدی پس از دستگاه کمپرسور، سطح قابل توجهی از رطوبت موجود در هوای فشرده شده گرفته می شود و این چنین هوای بدون رطوبت را خارج می کند و موجب تصفیه هوای سالن می گردد.

با توجه به اهمیت کاربرد کمپرسور هوا در فشرده سازی هوا، ضرورت استفاده از درایر نیز به مراتب مورد توجه قرار گرفته شد، که در حال حاضر می توانید شاهد فروش انواع دستگاه درایر تبریدی با ظرفیت های متفاوت باشید. کاربرد گستردۀ دستگاه درایر تبریدی را می توانید در کارخانجات مواد غذایی مشاهده نمائید که برای امور نگهداری مواد غذایی و میوجات موجود در سردخانه به کار برده می شوند. چون سیستم کمپرسور هوای فشرده در جهت تهویۀ هوا می باشد و هوای همراه رطوبت را تولید می کند. در نتیجه نیاز است که برای بهبود کیفیت هوا و هوای بدون رطوبت، بعد از دستگاه کمپرسور هوا، نصب دستگاه درایر تبریدی انجام شود. بدین وسیله هوای خروجی بدون رطوبت خواهد بود و به نوعی از فاسد شدن غذاها و میوه جات جلوگیری می کند. لازم به ذکر است که به دلیل نوع طراحی ساده ای که این نوع دستگاه صنعتی دارد، نیاز به نگهداری ویژه و همچنین تعمیرات متوالی ندارد، ضمن آنکه به راحتی می توان درایر را در مسیر خط لوله نصب نمود و از مزایای این دستگاه خشک کن هوا استفاده نمود.

فروش درایر تبریدی

فروش درایر تبریدی بیشتر برای تجهیزات عمومی پنوماتیک انجام می شود و حائز اهمیت می باشد و برای سال های متوالی می توان با بازدهی عالی از مزایای آن استفاده کرد. نصب دستگاه درایر تبریدی در مسیر خط لوله های کارخانجات صنعتی تولید انواع فلزات نیز به کار برده می شود تا بتوانند رطوبت موجود در هوای فشرده شده پس از استفاده از دستگاه کمپرسور هوا را جداسازی نمایند و در نتیجۀ نهایی موجب بهبود کیفیت محصولات تولید شده شوند. برای خرید انواع دستگاه خشک کن هوا به سایت مراجعه نمایید. 

قیمت خرید درایر تبریدی

قیمت خرید درایر تبریدی به برند دستگاه و توان آن بستگی دارد. در نتیجه متناسب با سیستم خط لوله نوع فعالیت صنعتی، می توانید خرید مناسب ترین دستگاه درایر تبریدی را با قیمت ارزان و بازدهی بالا انجام دهید. در واقع توجه داشته باشید که پیش از اقدام به خرید دستگاه رطوبت گیر، با افراد متخصص و خبره مشورت نمائید و  تمام مشخصات فنی دستگاه را مورد بررسی قرار دهید.

شرکت هوامدار چندین سال است که در حوزۀ تولید و فروش دستگاه های درایر تبریدی با برند ایرانی فعالیت می کنند.

دفتر مركزي :تهران, خیابان آزادی شماره 308 واحد 13

تلفن : ٦٦٨٣٢٧٧٠ -  ٦٦٨٨٤٣٠٥ - ٦٦٨٦٧٢٠٧

فکس: ٦٦٨٦٤٥٧٢

پست الکترونیک:  info@havamadar.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 1134
نمایش همه
علاقه مندی ها ()