پالت پلاستیکی دست دوم

پالت پلاستیکی دست دوم نسبت به پالت نو، دارای قیمت ارزان می باشد. کاربرد پالت برای نگهداری از کالاهای بسته بندی شده و  بسته بندی کالاها به وسیلۀ دستگاه های مدرن شیرینگ نایلونی می باشد. در واقع در بازار انواع پالت چوبی و پالت های پلاستیکی عرضه می شوند تا برای این امور مورد استفاده قرار گرفته شوند. با استفاده از انواع پالت پلاستیکی می توان کالاها را نسبت به رطوبت و آفات در امان نگه داشت. همچنین به مراتب این جنس از پالت، نسبت به چوبی دارای ماندگاری طولانی مدت می باشد. به دلیل برخورداری از سطح مسطح و حاشیه های شیاردار پالت ها، موجب می شود که کالاها را به راحتی بر روی آن قرار داد، ضمن آنکه با استفاده از ماشین لیفتراک نیز حجم بالایی از کالاها را جابجا نمود و یا با استفاده از ماشین آلات صنعتی مخصوص بسته بندی نمود.

خرید پالت پلاستیکی دست دوم

خرید پالت پلاستیکی دست دوم در اکثر موارد بسیار مفید و مقرون به صرفه می باشد چون قیمت خرید پالت پلاستیکی دست دوم ارزان تر از پالت نو می باشد. در نتیجه اکثر شرکت ها ترجیح می دهند که با خرید این نوع پالت ها، در هزینه های مصرفی شرکت صرفه جویی نمایند. در واقع برای افرادی که تمایل به نگهداری کالاهای زیادی بر روی پالت را ندارند، می توانند از مزایای پالت دست دوم استفاده نمایند. در ضمن خرید پالت دست دوم نیز به حفظ محیط زیست کمک می کند چون نیاز به تولید بیش از اندازه پالت نمی باشد. علاوه بر آن تا زمانیکه از استحکام کافی برخوردار می باشند، می توان از آنها استفاده نمود.

امروزه از پالت های پلاستیکی دست دوم نیز در تمام امور حمل و نقل های شهری، مراکز صنعتی و غیر صنعتی مورد استفاده قرار گرفته می شود. به عنوان مثال برای بارگیری در اسکله ها، نگهداری میوجات و مواد غذایی در سردخانه، مراکز تولید و پخش محصولات کاغذی، لوازم آرایشی و بهداشتی، محل نگهداری کالاها و ... می توانید از انواع پالت پلاستیکی دست دوم با کیفیت استفاده نمائید که دچار شکستگی و آسیب دیدگی نشده باشند.

در دنیای امروز که مسئله حفظ محیط زیست مسئلۀ مهمی می باشد، باعث گردیده تا خرید و فروش پالت پلاستیکی دست دوم رونق پیدا کند. در نتیجه خیلی از شرکت ها که فعالیت خود را تعویض نمودند و نیاز به پالت ها نداشتند، با فروش پالت پلاستیکی مجموعه، فرصتی را برای سایر افراد ایجاد نمودند تا با قیمت ارزان بتوانند پالت مورد نیاز شرکت را تهیه نمایند. پرداخت هزینه بابت خرید پالت پلاستیکی بسیار ارزشمند می باشد چون باعث سالم ماندن کالاها از آب و آفات حشرات می شود و ارزش کالاها را از خراب شدن، ایمن نگه می دارد. تنوع محصولات پالت پلاستیکی بسیار فراوان می باشد چون در اندازه و مدل های متفاوت از یکدیگر ساخته می شوند، به عنوان مثال انواع پالت پلاستیکی مسطح، پالت دیواره دار، انواع پالت بشکه ای و همچنین انواع پالت پلاستیکی سفارشی نیز در بازار مشاهده می شود که متناسب با کارایی های متنوع طراحی و تولید شده اند.

قیمت پالت پلاستیکی دست دوم

قیمت پالت پلاستیکی دست دوم به مدل، دوام و اندازۀ آن بستگی دارد. با توجه به اینکه دست دوم می باشند، نسبت به قیمت پالت پلاستیکی نو بسیار مقرون به صرفه می باشد و در اکثر موارد می توانید با قیمت ارزان خریداری نمائید. به عبارتی شرکت های تازه تأسیس و یا افرادی که تنها نیاز به چند عدد پالت دارند، می توانند اقدام به خرید پالت پلاستیکی دست دوم قیمت ارزان نمایند چون توان و استحکام نگهداری کالاهای سبک وزن و یا وزن متوسط را دارند.

شرکت پالت ایران به عنوان یکی از شرکت های پخش پالت در تهران و شهرستان، امکان خرید و فروش پالت پلاستیکی دست دوم را برای متقاضیان فراهم نموده است.

تماس با ما

شور اباد تهران

شماره های تماس: 09125445537 - 09108157005

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 958
نمایش همه
علاقه مندی ها ()