تابلو ها از وسیله های تبلیغاتی هستند که همواره مورد استفاده قرار می گرفتند. اهمیت تابلو ها به دلیل تاثیر آن ها می باشد. این وسیله ی کاربردی توانسته موجب پیشرفت کسب و کار ها شود زیرا با استفاده از تابلو ، محل کسب و کار برای افراد نمایان خواهد شد بنابراین این وسیله نوعی تبلیغ به حساب آمده که با هزینه یکبار به صورت دائم انجام می گیرد. ساخت تابلو توسط تابلوسازان صورت می گیرد. انواع تابلو های مختلف با طرح ها و جنس های متفاوت در شهر ها مشاهده می شود که هر کدام دارای مزیت های خاص خود می باشند. تابلو ها باعث شده اند که هر فروشگاه و مرکزی برای خود نام داشته باشد و آن مکان ها را از روی نام آن ها بشناسید. از انواع تابلو ها ، تابلو های ال ای دی روان یکی از تابلو های بسیار پر کاربرد است که امروزه تعداد بسیاری از این تابلو را در شهر ها مشاهده می کنیم.

مزیت تابلو ال ای دی روان

تابلو های ال ای دی روان از تابلو هایی است که امروزه بسیار مورد توجه قرار گرفته است. این تابلو ها شامل قالب فلزی می باشند و در سطح این تابلو ها از لامپ های ال ای دی استفاده شده است. تابلو ال ای دی روان دارای برنامه ای است که به وسیله ی آن می توان کلمات را در تابلو به نمایش دراورد. تابلو های ال ای دی می تواند انواع کلمات و حروف را برای شما به نمایش بگذارد. کلماتی که به تابلو ال ای دی روان داده می شود می توان به صورت تکی یا جمله پخش شد. همین طور می توان از اشکال نیز استفاده کرد. کلمات پخش شده با توجه به ال ی دی های موجود در تابلو می تواند تک رنگ که معمولا به رنگ قرمز یا سبز است و یا در چند رنگ پخش شود که هر یک دارای قیمت های متفاوتی می باشد. در تابلو روان می توان اجرای افکت های گوناگون را داشت که باعث می شود این تابلو قدرت جذب بالاتری داشته باشد. به دلیل متحرک بودن تصاویر و کلمات تابلو های روان این تابلو تاثیر بسیار بالایی در جذب مشتری دارد. شما می توانید نام برند و محصولات خود را به این تابلو ها بدهید تا پخش شود. همچنین برای افرادی که دارای تنوع محصولات هستند تابلو ال ای دی روان یکی از بهترین  و کاربردی ترین تابلو ها به شمار می رود.

یکی از قابلیت های این تابلو ها ، قابلیت پخش 16میلیون رنگ می باشد و می توان در پخش تصاویر آن از خلاقیت استفاده کرد و کلمات بسیار کاربردی را به کار برد. برخلاف تابلو های دیگر که جملات درج شده در آن ثابت و غیر قابل تغییر می باشد ، تابلو های ال ای دی روان دارای قابلیت تعویض جملات و کلمات می باشد که این مزیت مهم باعث شده بسیاری از افراد به این تابلو ها روی بیاورند.

از تابلو های ال ای دی روان می توان در هر مرکزی استفاده کرد. امروزه این تابلو تبدیل به یکی از پر طرفدارترین تابلو ها شده است. تصاویر متحرک در تابلو روان باعث می شود که این تابلو از مسیر دور مشتری را جذب نماید زیرا متحرک بودن تصاویر باعث بیشتر دیده شدن این تابلو ها می شود.

مراکز تابلو سازی ساخت انواع تابلو را انجام می دهند که به دلیل این که کیفیت تابلو یکی از مهم ترین موارد در ساخت تابلو است ، مراجعه به یک مرکز تابلوسازی حرفه ای بسیار مهم می باشد. مرکز تابلوسازی اچ دی لایت یکی از مراکز ساخت تابلو می باشد که بهترین تابلو ها را با قیمت ارزان در اختیار شما قرار می دهد.

ارتباط با ما

آدرس : تهران سه راه افسریه ابتدای اتوبان بسیج نبش کوچه مرید آبادی

ایمیل:Yousefihadi90@gmil.com

شماره تماس : 09125173277 شماره تماس:02136092026

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 1173
نمایش همه
علاقه مندی ها ()