تابلو ها یکی از ضروری ترین وسیله ها برای هر مرکزی می باشد. افراد با دیدن تابلو می توانند متوجه وجود یک مرکز اداری و تجاری و یا ... شوند. تاثیر تابلو بر روی ساختمان بسیار بوده به خصوص از راه دور زمانی که به دنبال محلی می گردیم به تابلو ها توجه می کنیم و اگر تابلویی وجود نداشته باشد شاید از وجود برخی از مراکز باخبر نشویم. تابلو ها در انواع مختلفی وجود دارند که هر یک می توانند دارای مزایا و معایب خود باشند. یکی از انواع تابلو هایی که از گذشته تا به امروز بسیار مورد توجه قرار گرفته تابلو چلنیوم می باشد برای سفارش ساخت تابلو چلنیوم به سایت مراجعه نمایید.

تابلو های چلنیوم

تابلو های چلنیوم از تابلو های بسیار پرطرفدار می باشد. این تابلو ها در واقع از کامپوزیت و چلنیوم ساخته می شوند. چلنیوم یکی از آلیاژ های آلومینیوم است که ضد زنگ می باشد. حروف در تابلو چلنیوم از آلیاژ چلنیوم ساخته شده و در داخل این حروف از ال ای دی استفاده شده است. پس از طراحی اولیه ی حروف توسط نرم افزار ، این حروف با استفاده از ورقه های فلزی ساخته می شوند و در داخل آن حروف فلزی از ال ای دی استفاده می شود که باعث به وجود آمدن نورپردازی در تابلو می شود. یکی از مزیت های تابلو چلنیوم داشتن حروف برجسته می باشد که می تواند بسیار تاثیرگذاری آن را بیشتر نماید. از مزیت های دیگر تابلو چلنیوم مقاومت آن در برابر باد و باران و دیگر عوامل خارجی می باشد. همین طور تابلو های چلنیوم در مقابل ضربه نیز مقاوم می باشند. همچنین سبک بودن چلنیوم باعث نصب و استفاده ی راحت از این تابلو ها می شود. سطح چلنیوم براق بوده باعث جلب توجه بسیاری می شود که باعث شده این تابلو یک تابلوی منحصر به فرد شود. در زمان ساخت تابلو چلنیوم در داخل لبه ها از اسفنج استفاده می شود بدین ترتیب از ورود آب و گرد و غبار به داخل تابلو جلوگیری می شود.

تابلو های فلزی

تابلو های فلزی از دسته تابلو هایی هستند که دوام بالایی دارند . این تابلو ها به دلیل این که از متریال بسیار سختی تولید می شوند دارای ماندگاری بالایی می باشند. تابلو های فلزی در مقابل شرایط سخت مقاومت بالایی دارند و در مقابل باد ، آسیب نمی بینند. از تابلو های فلزی می توان برای هر ساختمانی استفاده کرد. تابلو های فلزی به دلیل دوام بالا طرفداران بسیاری دارد . اما یکی از معایب این تابلو ها برخلاف تابلو چلنیوم ،تنوع کم آن ها می باشد. تابلو ها فلزی در سبک های کلاسیک ساخته می شود و به دلیل سختی کار ، اشکال پیچیده در این نوع تابلو ها کمتر به چشم می خورد. تابلو های فلزی برای مکان هایی که مدت طولانی استقرار دارند می تواند گزینه ی مناسبی باشد. همچنین شما با ساخت این تابلو ها تا سال ها نیازی به تابلوی دیگر نخواهید داشت. اما از دیگر معایب تابلو های فلزی بر خلاف تابلو چلنیوم این است که به دلیل خاصیت زنگ زدگی برخی از آن ها در برابر رطوبت و باران از خود واکنش نشان می دهند و زنگ می زند که در نتیجه کیفیت آن از دست رفته و کم کم دچار پوسیدگی می شوند. بنابراین استفاده از این تابلو ها در مناطق دارای رطوبت بالا پیشنهاد نمی شود.

مراکز تابلوسازی انواع تابلو ها را به تولید می رسانند. این مراکز برای ساخت تابلو ها از متریال مختلفی استفاده میکنند. بنابراین کیفیت های مختلفی را می توانیم از تابلو چلنیوم داشته باشیم. به همین منظور برای ساخت تابلو به مراکز معتبر مانند مرکز تابلوسازی اچ دی لایت مراجعه نمایید تا تابلو های باکیفیتی را با قیمت بسیار ارزان خریداری نمایید.

ارتباط با ما

آدرس : تهران سه راه افسریه ابتدای اتوبان بسیج نبش کوچه مرید آبادی

ایمیل:Yousefihadi90@gmil.com

شماره تماس : 09125173277 شماره تماس:02136092026

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 1225
نمایش همه
علاقه مندی ها ()