مویک مینی، دستگاهی است که با شعار  Fly As You Are در جهان معرفی نموده اند. فناوری ساخت دستگاه مویک مینی بسیار فوق العاده می باشد چون از فناوری دیجیتال مدرن و هوشمند در طراحی آن استفاده شده است. خرید و فروش مویک مینی در سطح جهان، بازار خاص خود را دارا می باشد چون کاربرد ویژه ای برای امور عکسبرداری و فیلمبرداری از هوا دارد. شرکت دی جی آی با تلاش های بی وقفۀ تیم مکانیک و آی تی خود توانسته اند تحولی چشمگیر در خدمات تصویربرداری ایجاد نمایند که طراحی دستگاه های کوادکوپتر مویک مینی از جملۀ این موارد می باشد. ایده و کاربرد پهباد در ابتدا برای امور نظامی در نظر گرفته می شد و برای اهداف شناسایی مورد استفاده قرار گرفته می شدند. لیکن با گذشت زمان افراد خلاق با ایده های خلاقانۀ خود، تصمیم به استفاده از این دستگاه برای امور فیلمبرداری و تصاویر هوایی استفاده نمودند. در نتیجۀ شاهد فروش انواع مویک مینی برای تصاویر برداری هوایی می باشیم که تحولی شگفت انگیز در این عرصه بوجود آورده اند.

خرید انواع مویک مینی

خرید انواع مویک مینی را در سراسر جهان می توان مشاهده نمود که برای اهداف تصویربرداری هوایی انجام می شوند. مویک مینی پک کمبو DJI Mavic Mini Fly  و مویک مینی DJI Mavic Mini از جمله نمونه هایی از این دستگاه پهباد می باشد که در بازار ایران قابل تهیه می باشند. لازم به ذکر است که پک کمبو دارای یکسری لوازم بیشتری می باشد که کاربرد تخصصی تری دارند. به عنوان مثال می توان به ریموت کنترل، باتری، ملغ، کابل میکرو یو اس بی، محافظ گیمبال، کابل آر سی، یک جفت استیک ریموت کنترل، شارژر 18 وات، محافظ ملخ 360 درجه، کیف حمل و غیره اشاره نمود. هر کدام از این لوازمی که از آنها نام برده شد، حین استفاده از این دستگاه ضرورت محسوب می شود. در نتیجه پیش از خرید کوادکوپتر مویک مینی، توجه داشته باشید که این امکانات را نیز تهیه نمائید.

امروزه خلاقیت طراحی و برنامه ریزی فیلمبرداری با تغییرات زیادی روبرو شده است چون کاربرد این دستگاه به نحوی است که به کاربر اجازه می دهد که با استفاده از مویک مینی بتواند تصاویر هوایی خلاقانه ای را ضبط و ثبت نماید که دارای جلوه های بصری فوق العاده ای می باشند. هنگام خرید این دستگاه باید توجه داشته باشید که تجهیزات جانبی آن را نیز خریداری نمائید که امکان فیلمبرداری را برای شما ساده تر از گذشته نماید.

فروش مویک مینی

فروش مویک مینی را در جهت تصویر برداری هوایی به عنوان اولین گزینه محسوب می شود. طراحی این دستگاه به نحوی است که دارای دوربین به همراه سنسور می باشد که دارای قابلیت عکس برداری برابر با 12 مگا پیکسل می باشد و فیلمبرداری 2.7 K می باشد. این دستگاه دارای گیمبال یا استابلایزر سه محوره می باشد که زمان پرواز حدود 30 دقیقه را نیز ایجاد نموده است. با توجه به کاربری ویژه ای که این دستگاه دارد، استفاده از تجهیزات کیت کمبو بسیار مفید و کاربردی می باشد. با توجه به قابلیت این دستگاه که امکان جمع شوندگی دارد و در نتیجۀ آن امکان حمل و نقل آن را ساده نموده است. با توجه به کامپکت بودن این دستگاه، دارای وزن سبک و ابعاد بسیار کوچک می باشد که کار کردن و کنترل آن را برای کاربر بسیار ساده نموده است.

قیمت خرید مویک مینی بستگی مستقیم به ابعاد، وزن، نوع تکنولوژی و جنس متریال دستگاه دارد. در نتیجه متناسب با نوع مقصود شما از این دستگاه، خرید مویک مینی با برد بالا را خریداری نمائید.

فروشگاه اینترنتی شرکت آموت به عنوان یکی از اولین شرکت هایی است که در زمینۀ فروش انواع هلی شات مویک مینی فعالیت دارند.

آدرس : تهران، خیابان ستارخان ، خیابان باقرخان ، پلاک 92، طبقه سوم واحد 8

ایمیل : info@amutuav.ir

تلفن :   66904367-021

موبایل :  09127843001

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 835
نمایش همه
علاقه مندی ها ()