فیلم استرچ یکی از انواع نایلون های بسته بندی می باشد. از این نایلون در بسیاری از صنایع می توان استفاده کرد. بسته بندی محصولات از مهم ترین بخش های عرضه ی هر محصولی می باشد. در بازار انواع فیلم استرچ به فروش می رسد که در کیفیت های گوناگون می باشند. خرید این فیلم ها بر اساس وزن بوده و بر حسب کیلوگرم حساب می شود. همان طور که می دانیم یکی دیگر از نایلون های بسته بندی نایلون های شیرینگ می باشد که با فیلم استرچ متفاوت می باشد. نوع نایلون های فیلم و نایلون شیرینگ با هم متفاوت است. فیلم استرچ از محصولات محافظت بیشتری می کند و به دور محصولات پیچیده می شود. در واقع تفاوت اصلی این دو نوع نایلون میزان پلی اتیلن در ترکیب آن ها می باشد. برای خرید فیلم استرچ به سایت مراجعه کنید. 

فیلم استرچ در ضخامت های مختلفی وجود دارد که با توجه به محصولات می توان انواع مختلفی از آن را خریداری کرد. همچنین فیلم های استرچ در نمونه های چند لایه نیز تولید می گردند که موجب ضخامت بیشتر آن ها و دوام بالاترشان می شود. در صنایع بسیاری می توانیم از فیلم استرچ استفاده کنیم. از مواردی که از فیلم های استرچ استفاده می شود بسته بندی رول های کاغذی، بسته بندی مواد غذایی  دارویی و... می باشد.

مزایای استفاده از فیلم استرچ

 با استفاده از این بسته بندی گرد و غبار و رطوبت به داخل بسته بندی نفوذ پیدا نمی کند و محصولات آسیبی نمی بینند. هزینه ی اجرای بسته بندی با استفاده از فیلم استرچ به صرفه بوده و برای محصولات کم نیز قابل اجرا می باشد. همچنین بسته بندی ایجاد شده شفاف بوده و می توان داخل بسته بندی را مشاهده کرد و این بسته بندی وزن بسیار کمی دارد. یکی از دیگر مزایای بسته بندی با استفاده از این نایلون افزایش سرعت در بسته بندی می باشد. بسته بندی صورت گرفته با استفاده از فیلم استرچ از محصولات در برابر عوامل خارجی محافظت می کند.

فیلم های استرچ از نظر نوع بسته بندی به دو نوع تقسیم بندی می شود:

فیلم استرچ دستی: در این روش همان طور که از نام آن مشخص است به صورت دستی صورت می گیرد. بنابراین این روش به نیروی کار زیادی احتیاج دارد و برای این بسته بندی زمان بسیاری هم نیاز است. بنابراین تمامی این موارد باعث می شود که هزینه ی این نوع بسته بندی بالا باشد.

فیلم استرچ ماشینی: در این نوع استفاده از ماشین های بسته بندی موجب سرعت بالای محصولات می شود همچنین از نظر هزینه به دلیل استفاده از نیروی کم و سرعت بالا ، هزینه ها کاهش می یابد.برای خرید انواع نایلون های پشت چسبدار به سایت مراجعه نمایید. 

نایلون های استرچ به دلیل این که در کیفیت های مختلف قرار دارد بسیار مهم است که در زمان خرید چه نوع از آن را تهیه نماییم. فروشگاه های متعددی انواع نایلون استرچ را در کیفیت های مختلف به فروش میرساند که به همین دلیل در زمان خرید باید به کیفیت آن توجه نمایید. نایلون های استرچ با کیفیت پایین موجب می شود که بسته بندی به درستی انجام نگیرد و در زمان بسته بندی نایلون دچار پارگی شود. یک فروشگاه معتبر به طور حتما از نایلون استرچ باکیفیت برای عرضه به مشتریان خود استفاده می کند بنابراین انتخاب مرکز فروش نایلون معتبر بسیار مهم است. فروشگاه ناب پلاستیک از فروشگاه های معتبر در زمینه ی فروش انواع نایلون های بسته بندی می باشد که با پخش ارزان محصولاتش توانسته رضایت مشتریانش را به خود جلب نماید. شما می توانید با استفاده از لینک ها به سایت مراجعه نمایید و سفارش خود را به صورت اینترنتی ثبت نمایید. همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان این مرکز تماس بگیرید.

دفتر تهران : بازار تهران خ ۱۵ خرداد روبروی پامنار نبش پاساژ سعادت

کارخانه ۱ : اتوبان آزادگان روبروی خلیج فارس خ فیروزبهرام خ استاد شهریار پلاک ۶

کارخانه ۲ : شهرک صنعتی شمس آباد بلوار بهارستان انتهای بلوار روبروی خواجه نصیر 

کارخانه ۳ : شهرک صنعتی شمس آباد بلوار نارنجستان گلبرگ ۱۲ 

شماره واتس اپ:  09360464803

شماره همراه:  09129339039

شماره تماس: 02144924002

ایمیل: naabplastic96@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 915
نمایش همه
علاقه مندی ها ()